به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۳۲۹۹۵۵

رکوردشکنی سهام توییتر ادامه دارد

رکوردشکنی سهام توییتر ادامه دارد
گروه اقتصادی: میانگین صنعتی داوجونز و نزدک سقوط کرد. بازدهی اوراق بهادار ۱۰ ساله خزانه‌داری با ۱۴ واحد افزایش به ۲.۵۵ درصد رسید. شاخص نوسانات Cboe یا VIX حدود ۱۳ درصد افزایش یافت.به گزارش ایسنا، رئیس فدرال رزرو در سخنرانی در مورد تجربیات تورم خانوار در بانک فدرال رزرو مینیاپولیس گفت: فدرال رزرو می‌تواند کاهش ترازنامه خود را از ماه مه آغاز کند.
 
با سخنان وی نفت عقب‌نشینی کرد و نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با ۳ درصد کاهش به بیش از ۱۰۰ دلار در هر بشکه رسید و سهام نزدک هم سقوط کرد.اس‌اندپی ۵۰۰ نیز سقوط کرد و در روز سه‌شنبه ۱.۳ درصد کاهش را ثبت کرد. سهام توییتر دو درصد افزایش یافت و به افزایش روز قبل خود افزود زیرا این شرکت رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که به ایلان ماسک، مدیرعامل و کارآفرین تسلا، یک صندلی در هیئت مدیره خود  پیشنهاد می‌کند.میانگین صنعتی داوجونز با ۲۸۰.۷ واحد یا ۰.۸ درصد کاهش به ۳۴۶۴۱.۱۸ واحد رسید. نزدک کامپوزیت با ۳۲۸.۲۶ واحد کاهش به ۳۲۸.۲۴ واحد رسید.
برچسب ها: توییتر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها