به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۳۰۱۷۹

جورجینیو: فراموش کردن شکست ایتالیا به زمان نیاز دارد

گروه ورزشی: جورجینیو، ستاره تیم ملی ایتالیا، معتقد است که برای فراموش کردن عدم حضور این تیم در جام جهانی به زمان نیاز دارد.
جورجینیو: فراموش کردن شکست ایتالیا به زمان نیاز دارد
تیم ملی ایتالیا با قبول شکست در دیدار پلی‌آف منطقه اروپا برابر مقدونیه شمالی از راهیابی به جام جهانی 2022 قطر بازماند. 
غیبت آتزوری در قطر به این معناست که دومین جام جهانی متوالی باید بدون حضور این تیم برگزار شود، چرا که آنها موفق به کسب سهمیه جام جهانی 2018 روسیه هم نشده بودند. 
جورجینیو در گفتگو با پرایم ویدیو ایتالیا درباره شکست چلسی برابر رئال مادرید اظهار داشت:«همه ما اشتباهاتی انجام دادیم و وقتی برابر چنین تیم‌ها و بازیکنانی به میدان می‌روید باید برای اشتباهاتی که انجام می‌دهید تاوان سنگینی هم بپردازید.»
 


این بازیکن ایتالیایی با اشاره به اهداف پیش‌روی این تیم گفت:«ما باید خیلی سریع از این شکست درس بگیریم. هیچ چیز هنوز تمام نشده است. ما هنوز جای زیادی برای پیشرفت کردن داریم. یک بازی دیگر باقی مانده و ما می‌توانیم همه چیز را در بازی برگشت تغییر دهیم. من سعی دارم به تیم به بهترین شکلی که می‌توانستم کمک کنم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا توانسته با ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی کنار بیاید اظهار داشت:«نه، هنوز نه. این موضوع کمی زمان می‌برد و ضربه بسیار سختی به همه ما زده است. همانطور که آنها گفتند، ما باید از این شکست بگذریم اما متاسفانه این حسرتی است که تا همیشه در وجود ما می‌ماند. ما باید این اتفاق را انگیزه‌ای برای عملکرد بهتر در آینده قرار دهیم و از این درد به سود خودمان استفاده کنیم.»
جورجینیو این فصل 9 گل در 39 بازی برای چلسی به ثمر رسانده اما نتوانست سه پنالتی آخرش برای تیم ملی ایتالیا را به گل تبدیل کند که دو پنالتی آن برابر تیم ملی سوییس بود و می‌توانست سرنوشت این تیم را تغییر داده و آنها را به صورت مستقیم راهی جام جهانی کند.
برچسب ها: تیم ملی ایتالیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها