به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۳۰۱۸۱

کونته: کین می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشد

گروه ورزشی: آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از داشتن هری کین در ترکیب تیمش بسیار خوشحال است.
کونته: کین می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشد
افت هری کین در ابتدای فصل جاری باعث شده بود که تاتنهام نتواند نتایج خوبی را به دست آورد و در میانه جدول حضور داشت. 
اما حضور کونته نه تنها باعث بهبود شرایط این تیم شد، بلکه به صورت مستقیم روی این بازیکن نیز تاثیرگذار بود و باعث شد که او بار دیگر به دوران اوج برگشته و گلزنی‌هایش را از سر بگیرد. 
او در این فصل موفق شده درخشش بسیاری خصوصا در سطح ملی داشته باشد و رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند، با این حال کونته انتظار دارد که این بازیکن باز هم پیشرفت کند. 
 

این مربی ایتالیایی با اشاره به شرایط خوب ستاره تیمش گفت:«من فکر می‌کنم که هری کین شایسته جایگاهی مهم در دنیای فوتبال است. از نظر من او در سن مناسبی است تا نشان دهد که می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان دنیا و خصوصا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شود.»
او با اشاره به نقش مهمی که این بازیکن در رده باشگاهی و ملی ایفا کرده و رکوردهایی که به ثبت رسانده اضافه کرد:«من فکر می‌کنم او همین حالا هم در تاریخ ماندگار است چون گل‌های زیادی برای باشگاهش و البته در سطح بین المللی برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. او بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را به بازو دارد.»
کونته به توانایی کین برای پیشرفت بیشتر اشاره کرده و گفت:«تکرار می‌کنم که ما در حال صحبت درباره بازیکنی فوق العاده هستیم، بنابراین بهتر شدن او بسیار دشوار است اما ما در تلاش هستیم تا او را به سوی بلندپروازی‌هایی که برای تبدیل شدن به بهترین مهاجم دنیای فوتبال دارد، سوق دهیم.»
برچسب ها: هری کین تاتنهام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها