به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۳۳۰۳۱۵
درخشان:

متاسفانه محرومیت یحیی خیلی زیاد بود

متاسفانه محرومیت یحیی خیلی زیاد بود
گروه ورزشی:حمید درخشان پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: در بازی مقابل آلومینیوم احتیاط شرط عقل است. البته به نظرم تیم حریف بی‌محابا عمل نمی‌کند و یک بازی بسته به نمایش خواهد گذاشتحمید درخشان درباره دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و همچنین محرومیت یحیی گل محمدی مصاحبه ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:
 
*بازی مقابل آلومینیوم اهمیت خاصی دارد؛ زیرا با توجه به اینکه رقابت‌ها تک بازی است و قهرمان جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند، تیم‌های حاضر در این مسابقات کاملاً متفاوت ظاهر می‌شوند. به همین دلیل است که از قدیم این جام، جام شگفتی‌ها لقب گرفته است.

*درباره محرومیت یحیی گل‌محمدی باید بگویم محرومیت او زیاد بود؛ کما اینکه اتفاقات مشابه افتاده و محرومیت اینچنینی شاهد نبودیم. اینگونه رأی‌ها کم لطفی نسبت به یحیی و پرسپولیس است.

*در جام جهانی تیم‌های بزرگی حضور دارند و به راحتی به این رقابت‌ها راه پیدا نکرده‌اند. فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم چون تمام تیم‌ها قوی هستند و مهم این است که بازی‌های تدارکاتی‌مان چگونه باشد.

*۲۴ سال پیش آمریکا را بردیم و مسلما اکنون نسل‌ها تغییر کرده و باید با تدابیر لازم بازیکنان تأثیرگذار را دعوت کنیم. انگلیس صاحب فوتبال دنیاست و بازی کردن با آن‌ها راحت نیست. در هر صورت باید بازی‌های تدارکاتی مؤثر داشته باشیم و تجربه خوبی کسب کنیم تا در دوحه سرافراز شویم.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: حمید درخشان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها