به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۳۳۰۴۰۶

فصل دوم «بازی مرکب» کِی منتشر می‌شود؟

فصل دوم «بازی مرکب» کِی منتشر می‌شود؟
گروه فرهنگی: هوانگ دونگ هیوک، کارگردان سریال «بازی مرکب» اعلام کرده است که فصل دوم این سریال تا سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. این سریال کره‌ای در زمان پخش پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس بود.هوانگ دونگ هیوک، کارگردان و نویسنده کره جنوبی که در جشنواره بین‌المللی تلویزیون در شهر کن فرانسه حاضر شده بود، عنوان کرد که در حال نگارش فیلم‌نامه فصل دوم «بازی مرکب» است و امیدوار است که تا سال ۲۰۲۴ ساخت این سریال را به پایان رسانده و آن را آماده پخش کند.

سریال «بازی مرکب» داستان چند شهروند کره جنوبی است که برای به دست آوردن مبلغی هنگفت بازی‌های سنتی کودکانه را با هم انجام داده و با یکدیگر رقابت می‌کنند اما سرنوشت بازنده‌های این بازی، مرگ است.
سریال «بازی» مرکب در ماه نخست نمایشش از نتفلیکس، با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد. به طوری که در اواسط اکتبر بیش از ۱۴۲ میلیون نفر از مشترکین نتفلیکس آن را دیده بودند. این استقبال نشان داد که مخاطبان به ساخت ادامه سریال رغبت دارند.

هوانگ دونگ گفته است فیلم‌نامه «بازی مرکب» را در سال ۲۰۰۹ نوشته و قصد داشته که از آن یک فیلم بلند سینمایی استخراج کند اما این فیلمنامه ۱۰ سال روی کامپوتر او مانده و خاک خورده است؛ چون هیچ کس حاضر نشده است آن را بخرد. تا اینکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۶ در کره جنوبی در دسترس قرار گرفت.بعد از ساخت ادامه «بازی مرکب»، هوانگ دونگ یک فیلم براساس داستانی از اومبرتو اکو ـ نویسنده ایتالیایی ـ می‌سازد که آن هم موضوعی جنایی دارد.
برچسب ها: سریال بازی مرکب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها