به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۳۳۰۴۳۳

کپی برداری وان پلاس از گوشی تاشو اوپو

کپی برداری وان پلاس از گوشی تاشو اوپو
گروه فناوری:شایعات می‌گویند اولین گوشی هوشمند تاشو وان پلاس شبیه به گوشی Oppo Find N خواهد بود.شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یک گوشی جدید ببینید و فکر کنید که قبلاً چیزی شبیه به آن را دیده اید. دلیل این اتفاق این است که همه تلفن‌های امروزی به نوعی شبیه هم هستند و همچنین برند‌های فرعی شرکت‌ها نیز در این اتفاق دخیل هستند.

شاید شیائومی و برند‌های فرعی آن، ردمی و پوکو تا حد زیادی مقصر این قضیه باشند، اما شرکت‌های Oppo و OnePlus نیز نقش خود را در این مقوله ایفا می‌کنند.ظاهراً امسال یک گوشی هوشمند تاشو از OnePlus در راه بازار خواهد بود که گفته می‌شود قبلا با آن آشنا شده بودیم و با نام Oppo Find N آن را شناخته بودیم.البته مطمئنا گوشی جدید وان پلاس با نامی متفاوت عرضه خواهد شد، اما منبع این شایعات اصرار دارد که تفاوت نام، تنها فرق واقعی آن‌ها خواهد بود.

متأسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این مدل به بازار وجود ندارد و اگر واقع بین باشیم، باید بگوییم که این مدل به زودی نمی‌تواند عرضه شود.اگرچه گوشی Find N اوپو یک دستگاه عالی است و در سال‌های اخیر بیشترین محبوبیت را در سطح بین‌المللی، نسبت به هر محصول اوپو داشته است، اما این شرکت به دلایلی نمی‌خواهد آن را در سطح بین المللی عرضه کند.
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها