به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۳۰۵۰۱

انواع دیوارپوش بیمارستانی در کجاها استفاده می‌شود؟

گروه کسب و کار: انواع دیوارپوش بیمارستان در جلوه بخشی به فضای بیمارستان موجب حفظ روحیه و حال خوب بیشتر بیماران و مراجعه‌کنندگان می‌شود. این دیوارپوش‌ها که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند، به یکی از مهمترین بخش‌ها در ساختمان بیمارستان‌ها تبدیل شده‌اند.
انواع دیوارپوش بیمارستانی در کجاها استفاده می‌شود؟
بسیاری از طراحان و سازندگان در ساخت محیط بیمارستان‌ها از دیوارپوش‌ها استفاده می‌کنند تا حس خوبی در بیماران به وجود بیاورند. همچنین این محصولات در فضای دکوراسیون اتاق‌های بیمارستانی موجب می‌شوند تا نور در داخل اتاق منعکس شده و روشنایی لذت بخشی تمام فضای اتاق را در بر بگیرد. امروزه این محصولات برای انواع سلیقه‌ها در رنگ و طرح‌های متعددی تولید و عرضه می‌شوند. سازندگان دیوارپوش‌ها در تلاش هستند تا محصولاتی را ساخته و روانه بازار کنند که حس آرامش مراجعه‌کنندگان و بیماران در بیمارستان را برانگیزند و موجب افزایش روحیه و شادی و نشاط در آنها شوند. اگر قصد خرید انواع دیوارپوش بیمارستانی را دارید، در ادامه مطلب همراه ما باشید چرا که نکات مهم و جالبی در مورد این محصول پر کاربرد ذکر کرده ایم.

دیوارپوش بیمارستانی چیست؟
دیوارپوش‌های بیمارستانی یکی از مهمترین اجزای ساختمان بیمارستان‌ها هستند که آنتی‌باکتریال بوده و موجب بهداشت بیشتر و کنترل و کمتر کردن آلودگی‌ها می‌شود. این محصول پرکاربرد جدای از حفظ سلامت بیشتر محیط، موجب زیبایی بیشتر و حس آرامش بیشتر در آنجا نیز می‌شود.
اولین چیزی که در ساخت بیمارستان‌ها باید به آن توجه شوید، وجود دکوراسیونی زیبا برای ایجاد حسی دل‌انگیز و با نشاط در بیماران و مراجعه‌کنندگان است. فرض کنید خودتان دچار بیماری خاصی شده و به بیمارستان مراجعه می‌کنید. در آنجا اولین چیزی که نظر شما را به خود جلب می‌کند ظاهر دکوراسیونی است که در اتاق‌ها و سالن‌های آنجا به کار رفته. حال اگر حال اگر دیوارپوش‌ها فرسوده و کهنه باشند، رنگ‌بندی خوب و مناسبی نداشته و حس نامطلوبی در شما به وجود بیاورند، چه حسی پیدا می‌کنید؟ قطعا روحیه‌تان ضعیف شده و حس بدی در شما شکل می‌گیرد.
از آنجا که یکی از مهمترین عوامل بهبودی بیماران در بیمارستان‌ها حفظ روحیه و افزایش نشاط آنهاست، دکوراسیون محیط باید به گونه‌ای باشد که بیشتر از حس منفی و ترس، حس نشاط و آرامش به آنها القا شود. در واقع بیمار دائما در حال تماشای محیط و دکوراسیون است و حتی ممکن است مدت‌ها به دلیل بیماری رو تخت بیمارستان بوده و تنها چیزی که جلوی چشم اوست، دکوراسیون اتاق و محیط است. اگر در محیط از دیوارپوش‌های مناسبی استفاده نشده باشد، بیمار حس منفی بیشتری می‌گیرد و در نهایت موجب افزایش بیماری‌اش می‌شود.

اهمیت استفاده از انواع دیوارپوش بیمارستانی
هر چند یک بیمارستان از کادر پزشکی خوبی برخوردار باشد و به هیچ عنوان نگذارند که محیط آنجا آلوده و کثیف شود اما با این حال نیاز به دیوارپوش‌ها برای افزایش حس نشاط دارید. اگر دیوارپوش‌های مناسبی نداشته باشید، هر چقدر هم کادرپزشکی تلاش کنند باز هم تاثیری در جنبه منفی دیوارپوش‌ها نخواهند گذاشت.
امروزه طراحان در طراحی فضای بیمارستان‌ها از یک طرح یکنواخت و کسل‌کننده فاصله گرفته و به استفاده از طرح‌های رنگی و پر نشاط روی آورده‌اند. این طرح‌ها موجب افزایش حس شادی و نشاط در بیماران شده و حال روحی آنها را بهتر می‌کند. طراحی و معماری محیط در حفظ سلامت بیماران اهمیت بسیاری دارد و این مسئله از چشم هیچکس پوشیده نیست. پس باید به زیبایی و دلنشینی آنجا اهمیت بسیاری داد.
طراحی زیبا به بیماران کمک می‌کند تا دوره درمانی خویش را زودتر طی کرده و حال بهتری پیدا کنند. به همین جهت طراحان و معماران در ساخت و تغییر دکوراسیون بیمارستان ها، از انواع دیوارپوش بیمارستانی استفاده می‌کنند تا فضای دلنشین را در آنجا به وجود آورده و علاوه بر این موجب حفظ بیشتر سلامت محیط نیز شوند.
 
کاربرد دیوارپوش بیمارستانی
آشنایی با انواع دیوارپوش‌های بیمارستانی
دیوارپوش‌های بیمارستانی انواع مختلفی دارند که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم.
دیوارپوش بیمارستانی pvc
یکی از انواع دیوارپوش بیمارستانی که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به نصب سریع و آنتی باکتریال بودن اشاره کرده دیوارپوش pvc است. سرعت کار در نصب این دیوارپوش بسیار بالا است چرا که از نصب آسان برخوردار می‌باشد. این محصول به صورت ضد ضربه نیز است و علاوه بر نصب روی دیوار می‌توانید آن را روی سقف نیز نصب نمایید.

دیوارپوش بیمارستانی سنگی
از گذشته تا به امروز از دیوارپوش‌های سنگی و معمولی به دفعات بالا در محیط داخلی بیمارستان‌ها استفاده می‌شد. از گذشته تا به امروز معماران و طراحان از انواع سنگ‌ها به جهت طراحی نمای بیمارستان‌ها استفاده می‌کردند. اگر به بیمارستان‌ها بروید در برخی از آنها می‌بینید که فضای دکوراسیون تا نیمه سنگ شده و از نیمه به بالا گچ و رنگ شده است. امروزه اکثر مراکز عرضه دیوارپوش سنگی از سنگه یک تکه ماربل شیت استفاده می‌کنند. این سنگ‌ها با خاصیت آنتی باکتریال بودن، حمل راحت و نصب آسان، قابلیت شستشو و مواد جرم‌گیر و ... به دیوارپوش‌های محبوبی تبدیل شده‌اند.

ویژگی‌های دیوارپوش بیمارستانی
انواع دیوارپوش‌های بیمارستانی، به جهت حفظ سلامت بیماران و افزایش روحیه آنها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند. چنانچه قصد خرید دیوارپوش برای بیمارستان دارید، به این ویژگی‌ها دقت کنید که حتما در مورد دیوارپوش صدق کند. در زیر به ذکر این ویژگی‌ها می‌پردازیم:
•    آنتی باکتریال بودن
•    ضد خط و خش و آسیب دیدن
•    عایق صوتی و حرارتی
•    نصب آسان
•    حمل راحت

نصب دیوارپوش بیمارستانی
خرید انواع دیوارپوش ساختمانی
چنانچه قصد خرید انواع هندریل و دیوارپوش ساختمانی را دارید، ما به شما شرکت اور طرح کارینا را پیشنهاد می‌کنیم.این شرکت در سال 1398 و شروع به کار کرد و هدف آن از همان ابتدا تولید محصولات مرتبط به ساختمان‌ها به واسطه بهترین و بالاترین استانداردهای روز دنیا بود. هم‌اکنون این شرکت با تولید دیوارپوش‌های باکیفیت در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا فضایی آرامش بخش، تمیز و سالم را را برای محیط بیمارستان‌ها به وجود آورید. کافیست همین حالا با کارشناسان مجموعه اور طرح کارینا تماس گرفته تا شما در جریان لیست قیمت روز بازار دیوارپوش‌ها قرار دهند و همچنین نکات لازم به جهت خرید و نصب این دیوار پوش در فضای بیمارستان و درمانگاه‌ها را به شما ذکر کنند. کارشناسان ما در خدمت شما هستند تا به تمام سوالاتی که دارید پاسخ دهند، پس همین حالا می‌توانید با پشتیبانی سایت اور طرح کارینا تماس گرفته و هر سوالی در زمینه دیوارپوش بیمارستان دارید بپرسید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها