به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۳۰۵۷۱

فولاد-شباب الاهلی؛ تیم نکو برد می‌خواهد

گروه ورزشی: فولاد بعد از تساوی مقابل الغرافه، امشب دومین دیدار خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را مقابل شباب الاهلی برگزار خواهد کرد.
فولاد-شباب الاهلی؛ تیم نکو برد می‌خواهد
شاگردان جواد نکونام در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آخال ترکمنستان همگروه هستند. آنها روز پنج شنبه اولین بازی خود را مقابل الغرافه برگزار کردند. این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا در شبی که آخال و الاهلی هم یک-یک شدند، مقابل امتیازات هر چهار تیم گروه، عدد یک حک شود.
فولاد امروز از ساعت 21:45 دومین بازی خود را برگزار خواهد کرد. شباب الاهلی امارات، حریف امروز شاگردان نکونام خواهد بود؛ تیمی که در بین نفرات خود دو بازیکن ایرانی دارد و در گام نخست، نتیجه ضعیفی مقابل نماینده ترکمنستان گرفت. مهدی قایدی و احمد نوراللهی امروز انگیزه بالایی برای درخشش مقابل فولاد خواهند داشت اما نماینده ایران قطعا برای سه امتیاز وارد زمین می شود و هدفی جز این را دنبال نخواهد کرد.

فولاد در بازی امروز با لباس های یک دست سفید به میدان می رود و شباب الاهلی که میزبان است، یکدست قرمز به تن خواهد کرد. لباس دروازه بان فولاد هم یکدست سبز است.
شرایط گروه سوم به گونه ای است که می توان فولاد و الغرافه را شانس های اصلی صعود نامید و شاید نتایج بازی های امروز خیلی از معادلات را روشن کند. پیروزی مقابل شباب الاهلی می تواند یک گام بلند برای صعود فولادی باشد که فصل گذشته با وجود نمایش خوب، حذف تلخی از دور گروهی داشت. نکونام و شاگردانش این بار می خواهد حساب شده تر، امتیاز کسب کنند و کارشان را به اما و اگرهای روز پایانی نکشانند. آنها اخیرا با غلبه بر پرسپولیس فاتح سوپر جام شدند و شرایطشان در لیگ هم قابل قبول است.
به نظر می رسد فولاد در بازی امروز مقابل شباب الاهلی تغییرات زیادی نسبت به بازی قبل نداشته باشد و با این نفرات به مصاف حریف اماراتی برود:
شهاب گردان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهدی شیری، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آرش رضاوند، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی و شیمبا

شهاب گردان که پس از شش سال دوری، بازگشت موفقی به آسیا داشت و مقابل الغرافه کلین شیت کرد دروازه‌بان فولاد در بازی امروز خواهد بود و به نظر می رسد که مثل بازی قبل در پست دفاع مرکزی موسی کولیبالی و عارف آقاسی برای تیم نکونام بازی کنند. در سمت راست خط دفاعی مهدی شیری باتجربه حضور در پرسپولیس، به میدان خواهد رفت و وحید حیدریه نیز سمت چپ را در اختیار دارد. در شبی که به نظر می رسد شیمبا تک مهاجم فولاد باشد، حمید بوحمدان و محمد آبشک هافبک تدافعی های این تیم خواهند بود و آرش رضاوند، ساسان انصاری و محمدرضا عباسی سه مهره هجومی تیم، پشت سر مهاجم برزیلی را تشکیل می دهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها