به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۳۰۵۷۷
نیمار بهترین بازیکن برزیل است؛

رونالدینیو: مهم برایم فقط خوشحالی مسی است

گروه ورزشی: رونالدینیو، ستاره سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا بابت جدایی لیونل مسی از این باشگاه شگفت زده شده است.
رونالدینیو: مهم برایم فقط خوشحالی مسی است
سال های ابتدایی درخشش لیونل مسی در بارسلونا با ماه های پایانی حضور رونالدینیو در این تیم همراه بود و این دو ستاره تکنیکی همیشه رابطه خوبی با یکدیگر داشتند. حالا رونالدینیو در مصاحبه ای با نشریه موندو دیپورتیوو در مورد مسائل مختلف از جمله جدایی لیونل مسی از بارسلونا و البته مدعیان قتح جام جهانی 2022 صحبت کرده است. 

انتقال لیونل مسی به پاریس: "نه تنها من، بلکه همه شگفت زده شدیم. هرگز تصور نمی‌کردم مسی را با پیراهن دیگری ببینم، اما چنین اتفاقاتی رخ دهد. برای من مهم خوشحال بودن مسی است و نام تیم او اهمیتی ندارد."



مسیر رشد و حرکت نیمار: "او پدیده، ستاره و بزرگ ترین اسطوره کشور ماست و حرفی در مورد او برای گفتن وجود ندارد. اگر بخواهم از نیمار تعریف کنم حرف هایم خیلی طولانی خواهد شد."

سال های پرفراز و نشیب ساندرو راسل: "ساندرو انسان شگفت انگیزی است و ما سالهاست با یکدیگر رفیقیم. من فکر می کنم هر اتفاقی که برای ساندرو افتاده به او کمک کرده و او را قوی تر ساخته است. ساندرو همیشه همینطور بود و می خواست به دیگران کمک کند. بنابراین من فکر می‌کنم هر چه جایگاه بالاتری داشته باشد، به افراد بیشتری کمک خواهد کرد. من فکر می کنم راسل می تواند در هر سمتی فعالیت کند."

احتمال انتقال رافینیا توسط دکو به بارسلونا: "دکو برادر من است و من برای او بسیار خوشحالم، زیرا دکو خارج از زمین فوتبال همیشه انسانی فوق العاده و بسیار باهوش بود و اکنون مسیر دیگری را دنبال می کند. 
اتفاقا رافینیا هم اهل پورتو آلگره و همشهری من است و ما هم محله ای هستیم، من دوست پدرش هستم و از بچگی رافینیا را می شناسم. به طور اتفاقی حالا دکو مدیر برنامه اوست و همه چیز برای رافینیا خیلی خوب پیش می رود. او یک جوان بسیار با استعداد است. نیمار یا رونالدینیوی جدید؟ نه، هیچ مقایسه ای وجود ندارد. هر کسی سبک و روش بازی خود را داشته است. رافینیا همه چیز برای موفقیت دارد."



رسیدن شماره 10 بارسلونا به آنسو فاتی: "او مسیر خود را خیلی خوب شروع کرده و همین حالا نیز تاریخ سازی کرده است. من امیدوارم آنسو فاتی بتواند به این مسیر ادامه دهد، زیرا از کیفیت لازم برخوردار بوده و اکنون فقط به زمان نیاز دارد."

مدعیان فتح جام جهانی: "تیم های قدرتمندی وجود دارند. اسپانیا روحیه ای مانند خود لوئیس انریکه دارد و او در داخل و خارج از زمین یک پدیده بود، اما فکر می کنم شرایط برزیل نیز بسیار خوب است."
برچسب ها: رونالدینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها