به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۳۰۶۳۹

همین حالا سه مربی بهتر و بالاتر از گواردیولا هستند

گروه ورزشی: دتمار هامان در ستون خود در نشریه دیلی میل بهترین بودن پپ گواردیولا، سرمربی سیتی را زیر سوال برد.
همین حالا سه مربی بهتر و بالاتر از گواردیولا هستند
از ساعت 20 امشب تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد مهمترین دیدار هفته و یا حتی لیگ برتر انگلیس را برگزار خواهند کرد. دیداری که بسیار زیاد در تعیین قهرمان این فصل از رقابت‌های انگلیس تاثیرگذار خواهد بود.
منچسترسیتی با 73 امتیاز در صدر و لیورپول با 72 امتیاز در رده دوم قرار دارد. اتفاقی که تا 3 ماه پیش یعنی نیمه ژانویه (بهمن ماه) کاملا متفاوت بود. منچسترسیتی با 2 بازی بیشتر 14 امتیاز فاصله داشت ولی در این مدت‌ بسیاری از امتیازها را از دست داد تا اکنون رقابت این 2 تیم به اوج حساسیت برسد. 


 
یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی بار دیگر گفت که پپ گواردیولا بهترین مربی دنیاست و در این تردیدی نیست.
 وقتی از پپ در مورد این اظهارنظر کلوپ سوالی مطرح شد، او پاسخ داد:« این طور نیست. از کلوپ خیلی ممنونم اما من بهترین سرمربی جهان نیستم. دوست دارم بگویم من بهترینم اما نیستم. لیورپول را بابت کارهایی که کرده‌اند، تحسین می‌کنم. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند و از این رقابت لذت می‌برم.»
از نگاه دتمار هامان، ستاره آلمانی سابق لیورپول هم پپ بهترین مربی دنیا نیست. او در ستون خود در دیلی میل سه مربی را بالاتر از او قرار داد و نوشت:« این شور و هیجان پیرامون گواردیولا را درک نمی کنم. همین حالا سه مربی را می توانم بالاتر از او قرار بدهم و همچنان نمی فهمم چرا گواردیولا را بسیاری بهترین می دانند. اولی ژوزه مورینیو که در 4 لیگ مختلف تیم هایش را قهرمان کرده است. او با دو تیم مختلف نیز در لیگ قهرمانان توانسته قهرمان شود. کارلو آنچلوتی در 4 لیگ معتبر اروپا به قهرمانی دست یافته و اگر بتواند امسال با رئال قهرمان لالیگا شود که به آن نزدیک هم شده، رکوردی تاریخی و جاودانه را به نام خودش ثبت می کند. پس از این دو می توانم به یورگن کلوپ اشاره کنم. او با این بودجه ای که لیورپول در اختیارش گذاشته، توانسته بسیار موفق کار کند. او یک مدیر و مربی بی نظیر است.»


 
هامان در ادامه می نویسد:« یکی از ویژگی های بارز و توانایی های کلوپ در متحول کردن بازیکنانش است. وقتی دیوگو ژوتا به لیورپول پیوست، خیلی ها جذب او را زیر سوال بردند ولی بسیار سریع شروع به درخشش کرد. یا لوئیز دیاز که همین زمستان جذب شد و تا به الان عالی کار کرده اما مقایسه کنید با جک گریلیش 100 میلیون پوندی که هنوز نتوانسته در سیتی تفاوت ها را رقم بزند. چندین بازیکن لیورپول گفته اند که حاضرند به خاطر کلوپ از دیوار آجری عبور کنند و من تردید دارم بازیکنی از سیتی حاضر باشد چنین چیزی را در مورد گواردیولا بگوید.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها