به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۳۳۰۶۴۷

مرد جوان همسر صیغه‌ای ۲۲ساله‌اش را خفه کرد

مرد جوان همسر صیغه‌ای ۲۲ساله‌اش را خفه کرد
گروه حوادث: مردی که زن ۲۲ ساله‌ای را به قتل رسانده بود پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز در حالی به جرم خود اعتراف کرد که تاکنون مدعی بود او خودکشی کرده است.
 
عصر روز نهم دی سال گذشته، فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای خودکشی یک زن جوان در منزل مسکونی واقع در منطقه پنجتن مشهد خبر داد. به دنبال دریافت این خبر، نیروهای انتظامی عازم نشانی مذکور شدند و جسد زن جوانی را  مشاهده کردند که شال دور گردنش بریده شده بود. مرد ۳۵ ساله‌ای که در آن خانه حضور داشت و مدعی بود زن جوان را به عقد موقت خودش درآورده است، به  نیروهای انتظامی گفت: او خودش را از نردبان داخل حیاط حلق‌آویز کرد که من با چاقو شال را بریدم و تلاش کردم تا با تنفس دهان به دهان او را از مرگ نجات دهم ولی موفق نشدم. در همین حال نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند که دقایقی بعد تحقیقات میدانی در این باره آغاز شد اما اوضاع عادی به نظر نمی رسید و مقام قضایی به ماجرای حلق‌آویزی مشکوک شده بود به همین دلیل از مرد ۳۵ ساله پرسید کارد بزرگی که با آن شال را بریدی از کجا برداشتی؟

مرد پاسخ داد: کارد درون کیف زن صیغه‌ای‌ام بود!
با این پاسخ، بلافاصله مقام قضایی کارد را  درون کیف متوفی گذاشت اما کارد درون کیف جا نمی گرفت. درحالی که هر لحظه ماجرا مشکوک‌تر می‌شد قاضی صفری سوال کرد: هیچ کلیدی در بازرسی اموال همراه زن جوان پیدا نشد، پس او چگونه وارد خانه شده است؟ مرد که دست و پایش را گم کرده بود، پای صاحبخانه را به میان کشید و گفت: صاحبخانه کلید منزل ما را دارد ولی صاحبخانه اظهارات او را رد کرد.
 
قاضی دستور بازداشت مرد متاهل را در حالی صادر کرد که همسرش از ازدواج مجدد او خبر نداشت. حدود ۱۰۰ روز از ماجرای این حادثه تکان‌دهنده گذشت اما «مرتضی – گ» (متهم پرونده) همچنان مدعی بود که زن ۲۲ ساله خودکشی کرده است.

کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی رصدهای اطلاعاتی گسترده ای را برای جمع‌آوری اسناد و مدارک محکمه‌پسند آغاز کرده بودند. در حالی که ردیابی‌ها به مرد ۳۵ ساله کارواش‌دار می‌رسید او سعی داشت با تمارض‌های ترسناک و ادعاهای ساختگی، مسیر پرونده را به بیراهه بکشاند ولی تجربیات گروه تخصصی کارآگاهان و تدابیر مقام قضایی او را در تنگناهایی قرار می‌داد که هر بار در مرداب خودساخته بیشتر فرو می‌رفت و قصه‌هایش رنگ می باخت. بالاخره مرتضی بعد از گذشت حدود ۱۰۰ روز از  این حادثه، تصمیم گرفت حقیقت ماجرا را افشا کند ولی باز هم داستان‌هایی را برای فرار از مجازات سرهم می‌کرد که هر بار با مدارک موجود به بن بست می‌رسید.
 
در همین اثنا بود که ناگهان فریاد زد، شیطان فریبم داد! آن زن وسوسه‌ام کرد و من هم تاوان خیانت به همسرم را پرداختم!متهم این پرونده جنایی که در حضور سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) لب به اعتراف گشوده بود مدعی شد می‌خواهد همه حقیقت تلخ این جنایت را فاش کند و این جنایت هولناک را چنین بازگو کرد.

از حدود ۴ سال قبل با آن زن جوان آشنا شدم. من آن زمان در کار تجارت پسته بودم و تعداد زیادی از دختران و زنان جوان را برای شکستن پسته استخدام می‌کردم در عین حال نیز با پرایدم مسافرکشی می‌کردم و آن‌ها را با گرفتن کرایه به منزلشان می‌بردم. در همین رفت و آمدها با «ز-م» ارتباط برقرار کردم تا این که حدود ۴ ماه قبل منزلی برایش در منطقه پنجتن مشهد اجاره کردم و لوازم زندگی هم خریدم. ولی او بعد از مدتی مرا تهدید می‌کرد که چرا همسرت را طلاق نمی‌دهی؟ اگرچه همسرم متوجه ارتباط من با زن غریبه شده بود ولی من این موضوع را انکار می‌کردم تا این که شب قبل از حادثه با «ز» تماس گرفتم و با او قرار گذاشتم که صبح سرکوچه بیاید تا او را به همان خانه اجاره‌ای ببرم اما وقتی به محل منزل رسیدیم تازه متوجه شدم «کلید» خانه را درون لباس کار در کارواش جا گذاشته‌ام چرا که از مدتی قبل یک کارواش راه‌اندازی کرده بودم و روزگارم را می‌گذراندم. از آن زن خواستم تا منتظر بماند و من خودم دنبال کلید رفتم وقتی بازگشتم با هم قلیان کشیدیم ولی باز هم «ز» مرا تهدید کرد. او در همین حال شال خودش را برداشت و بالای نردبان داخل حیاط رفت تا خودکشی کند که در همین حال من او را پایین آوردم و به درون اتاق بردم اما او حال مناسبی نداشت. ساعتی بعد زمانی که به هوش آمد شروع به فحاشی کرد و به من بد و بیراه گفت، من هم که دیگر کنترل خودم را از دست داده بودم در یک لحظه همان شال را دور گردنش پیچیدم و او را خفه کردم وقتی دیدم دیگر تکان نمی‌خورد با یکی از دوستانم تماس گرفتم و به او گفتم که زنی در منزلم خودش را حلق‌آویز کرده است و سپس از او خواستم تا به آن جا بیاید که با هم جسد را بیرون ببریم!

البته از قبل بنزین هم تهیه کردم که شاید مجبور شوم جسد را بسوزانم ولی دوستم با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته بود که آنها به خانه‌ام آمدند. قبل از حضور پلیس من رمز گوشی آن زن را باز کردم و آثار همه پیام‌ها و تماس‌هایم را از بین بردم.در پی اعترافات صریح این مرد ۳۵ ساله، وی برای انجام تحقیقات بیشتر با صدور قرار قانونی در اختیار سرهنگ مرادی (افسر پرونده) قرار گرفت تا زوایای پنهان این جنایت نیز مورد واکاوی دقیق قرار گیرد.
مرجع : روزنامه خراسان
برچسب ها: قتل حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها