به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۳۰۶۵۶

نحوه اندازه‌گیری میزان ضربان قلب در اپل واچ

نحوه اندازه‌گیری میزان ضربان قلب در اپل واچ
گروه فناوری:در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم چگونه ضربان قلب خود را با کمک اپل واچ اندازه گیری کنید.اپل واچ، میزان ضربان قلب کاربران را بلافاصله پس از ورزش اندازه گیری می‌کند و به شما تغییرات ضربان قلب، بازیابی ضربان قلب (HRR) , سرعت واکنش قلب به سیستم عصبی ارائه می‌دهد.
 
این قابلیت اپل واچ، تعادل بین سیستم عصبی سمپاتیک و سیستم عصبی پاراسمپاتیک را نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌کننده‌های قدرتمندی برای مرگ و میر هستند. گفته شده کاربران برای آزمایش دقیق ریکاوری ضربان قلب، باید ضبط اپل واچ خود را بلافاصله بعد از تمرین متوقف کنند  تا تعداد ضربان قلب  در پایین صفحه نمایش داده شود.

برای مشاهده داده‌های HRR خود، ابتدا باید در اپل واچ، به برنامه ضربان قلب بروید سپس  انگشت خود را به پایین بکشید تا زمانی که یک تمرین روزانه ثبت شده برای شما نمایش داده شود در این مرحله باید به بخش ریکاوری رفته و برای دیدن جزئیات روی آن ضربه بزنید. شایان ذکر است که کاربران، باید اپل واچ خود را بعد از تمرین روشن بگذارند تا میزان HRR اندازه گیری شود.

براساس گزارش‌ها، افراد برای دیدن داده‌های HRR روز‌های قبل ابتدا باید به برنامه Fitness در آیفون بروند سپس تب Summary را در پایین انتخاب کنند. در این مرحله روی تمرین اخیر از صفحه اصلی  روی حلقه‌های فعالیت خود ضربه زده بعد از آن یک روز را انتخاب کنند در مرحله آخر آن‌ها  برای مشاهده HRR خود باید انگشت خود را از چپ به راست بکشند. تا میزان HRR مشخص شود.
برچسب ها: اپل واچ ضربان قلب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها