به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۳۳۰۶۶۰

آقای‌گل سری‌آ و تکذیب خداحافظی با تیم ملی ایتالیا

گروه ورزشی: چیرو ایموبیله، ستاره گلزن و ایتالیایی لاتزیو، هرگونه شایعه خداحافظی با تیم ملی ایتالیا را تکذیب کرد.
آقای‌گل سری‌آ و تکذیب خداحافظی با تیم ملی ایتالیا
چیرو ایموبیله به همراه تیم ملی ایتالیا یک شکست کابوس‌وار را در پلی‌آف جام جهانی قطر مقابل مقدونیه شمالی متحمل شدند؛ موضوعی که باعث شد تیم ملی ایتالیا برای دومین دوره پیاپی از حضور در رقابت های جام جهانی ناکام بماند.
ایموبیله که امروز در جریان پیروزی 4-1 لاتزیو برابر جنوا موفق به ثبت هت تریک شد درباره انتقادات مطرح شده گفت: "انتقاد بخشی از ورزش است اما وقتی مردم خودشان چیزهای بدی را از خودشان اختراع می کنند، آن وقت واقعاً ناراحت می‌شوم.  من از بازی های پلی آف جام جهانی و دربی ناامید هستم، اما به اندازه همه کسانی که در این شکست حضور داشتند، مسئول هستم. ما تیم هستیم، با هم می‌بریم و می‌بازیم.
وقتی چنین شکست‌های سنگینی از راه می‌رسد، شما نمی‌توانید انگشت خود را به سمت یک یا دو نفر بگیرید، این باید بین همه تقسیم شود."



شایعه خداحافظی با تیم ملی ایتالیا: "من هرگز عقب‌نشینی نمی کنم، این کاری است که همیشه در حرفه ام انجام داده ام. من روی بقیه فصل تمرکز کرده ام، امیدوارم با لاتزیو به خوبی فصل را به پایان برسانم و سپس خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد."
ایموبیله با سه گلی که امروز به ثمر رساند 24 گله شد و بالاتر از دوشان ولاهوویچ 22 گله در صدر جدول گلزنان سری‌آ قرار گرفت. او درباره این رقابت‌ نیز گفت: "ولاهوویچ فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد، این یک نبرد سخت است. مثل همیشه، مربی، کادرفنی و هم تیمی هایم من را در شرایطی قرار دادند که بتوانم همه این گل ها را بزنم، بنابراین اعتبار به آنها نیز می رسد. می خواهم از خانواده ام هم تشکر کنم، زیرا آنها در کنار من ایستادند و از من حمایت کردند، از جمله در این دوره سخت اخیر."
برچسب ها: تیم ملی ایتالیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها