به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۳۳۰۶۷۲

دیدار منچسترسیتی و لیورپول برنده نداشت

گروه ورزشی: دیدار حساس و تماشایی منچسترسیتی و لیورپول با تساوی 2-2 به اتمام رسید.
دیدار منچسترسیتی و لیورپول برنده نداشت
سیتی در شبی که دو بار از لیورپول پیش افتاد و هر دو مرتبه نیز برتری خود را از دست داد، در نهایت به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا همچنان با یک امتیاز برتری صدرنشین بماند.
منچسترسیتی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال عرضی گابریل ژسوس بود که رحیم استرلینگ در موقعیتی تک به تک تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه ضعیف او را آلیسون بکر دور کرد.



اما در دقیقه پنج سیتی به گل اول دست یافت. کوین دی بروین پشت محوطه صاحب فرصت شد و ضربه او بعد از برخورد به جوئل ماتیپ تغییر جهت داد تا دور از دستان آلیسون وارد دروازه لیورپول شود.
مرسی سایدی‌ها در صدد جبران برآمده و خیلی زود به گل تساوی دست یافتند. ترنت آرنولد در سمت راست صاحب توپ شد و ارسال رو به بیرون او به دیگو ژوتا رسید تا این مهاجم پرتغالی در مرکز محوطه و با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه، ادرسون را مغلوب کند.



در دقیقه 23 ادرسون با تعلل خود در آستانه زدن گل به خودی بود، اما او در آخرین لحظه و روی خط توپ را دور کرد. دقایقی بعد این بار پاس کوتاه ژائو کانسلو در محوطه به دی بروین رسید و او فاصله‌ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.



اما در دقیقه 36 سیتی به گل دوم نیز دست یافت. ارسال دقیق کانسلو از سمت چپ در سمت مخالف به گابریل ژسوس رسید و او بدون یارگیر و با ضربه‌ای زیبا به طاق دروازه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
در دقایق پایانی نیمه اول استرلینگ روی ارسال زمینی فیل فودن فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما توپ از زیر پای او رد شد و در نهایت نیمه اول با همان برتری 1-2 سیتی به اتمام رسید.
لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل دوم نیز دست یافت. پاس عمقی و تماشایی محمد صلاح در موقعیتی تک به تک به سادیو مانه رسید و او با ضربه‌ای دقیق کار را تمام کرد.




در دقیقه 52 محمد صلاح باز هم فرصت بسیار خوبی برای گلزنی لیورپول ایجاد کرد، اما ضربه فنی و زیبای دیگو ژوتا از مرکز محوطه با عکس العمل تماشایی ادرسون همراه شد. 
دقایقی بعد گابریل ژسوس در موقعیتی بسیار خوب و در شرایطی که می‌توانست پاس هم بدهد خودش در شلوغی محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما ویرژیل فن دایک در نزدیکی خط دروازه توانست توپ را دور کند.
در دقیقه 72 گابریل ژسوس باز هم در موقعیتی که می‌توانست هم‌تیمی‌های خود را صاحب فرصت کند از سمت راست محوطه اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او به تور کنار دروازه برخورد کرد.
در ثانیه‌های پایانی ریاض محرز فاصله‌ای تا زدن گل برتری نداشت، اما ضربه فنی او از بالای دروازه به بیرون رفت و این دیدار حساس با تساوی 2-2 به اتمام رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها