به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۳۰۷۸۱

مهدوی‌کیا: به بازی‌های دوستانه نیاز داریم

مهدوی‌کیا: به بازی‌های دوستانه نیاز داریم
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی امید می‌گوید هدف اصلی، مسابقات المپیک است و باید با تدارک خوب وارد مسابقات شویم.به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا صبح دوشنبه در حاشیه بازدید رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات این تیم اظهار کرد: حضور آقای صالحی‌امیری اتفاق خیلی خوبی بود. امیدوارم صحبت‌های امروز عملی شود و بتوانیم با تدارکات خوب وارد مسابقات شویم. اگرچه نسبت به رقیبان عقب هستیم اما مهم است که خودمان را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده کنیم. بعد از آن هم پی در پی بازیکنان را در اردو داشته باشیم و بازی‌های دوستانه بیش‌تری را برگزار کنیم. هدف اصلی ما مسابقات المپیک است و باید با تدارک خوب وارد مسابقات شویم.
 
او ادامه داد: تا بازی‌های ازبکستان زمان زیادی را پیش‌رو نداریم و باید قبل از خرداد ماه که به مسابقات اعزام می‌شویم، حتما یک دیدار دوستانه را برگزار کنیم. مهم است در تورنمنت‌های مختلف حضور داشته باشیم و حضور در مسابقات کشورهای اسلامی خوب است چون می‌توانیم بازیکنان جوان‌مان را محک بزنیم. این مسابقات به ما بسیار کمک می‌کند تا تیم‌مان هماهنگ‌تر شود. مهم است بازیکنان در بازی‌های بین‌المللی حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی امید درباره تمرین برخی از بازیکنان جوان‌تر با مصدومیت و بدون اطلاع کادرفنی تیم گفت: بازیکنان جوان دوست دارند تحت هر شرایطی در اردو باشند و برخی‌ها در اردوهای قبلی با مصدومیت آمدند. برای ما مهم است که بدانیم شرایط بدنی بازیکنان چگونه است اما طبیعی است که این بازیکنان در این سن و سال دوست داشته باشند در اردو باشند. با این حال سعی می‌کنیم با هماهنگی کادر پزشکی به وضعیت بازیکنان توجه داشته باشیم.

او درباره پیشرفت فوتبال در شرق آسیا بیان کرد: فقط تیم‌های شرق آسیا نیستند و تیم‌های حوزه خلیج فارس هم در این مساله از ما جلوتر هستند. مثلا در بحث بازی‌های دوستانه بسیار وضعیت بهتری دارند و قطر در این دو سال حداقل ۲۰ بازی انجام داده و در مسابقات مختلف حضور پیدا کرده است. البته تیم ما پتانسیل خیلی بالایی دارد و در تاجیکستان هم بدون بازی دوستانه هر سه بازی‌مان را با پیروزی تمام کردیم. امیدوارم در ماه‌های آینده شرایط بهتر شود.

مهدوی کیا درباره بحث قراردادهای کادرفنی بیان کرد: مسائلی در این خصوص وجود داشت اما باتوجه به فعل و انفعالات فدارسیون فوتبال این بحث‌ها به تعوق افتاد اما حل شده است. دستیاران من مشکلی ندارند و مشکل قرارداد من هم حل شده است.وی درباره انتخابش به عنوان یکی از بهترین‌ مدافعان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این مساله باعث افتخار است و همیشه سعی کردم با تمام وجود در تیم ملی کار کنم. خوشحالم که خاطرات خوبی را به جا گذاشتیم. دوران خوبی بود اما متاسفانه خیلی زود تمام شد.
برچسب ها: مهدی مهدوی کیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها