به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۳۳۰۸۸۹

حقیقی: پنالتی‌گیر نبودن من، حرف مفت است!

گروه ورزشی: دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴، انتقادات در مورد پنالتی‌گیر نبودنش را خط‌دهی شده دانست.
حقیقی: پنالتی‌گیر نبودن من، حرف مفت است!
سنگربان با سابقه نساجی توانست خاطره بدش از ضربات پنالتی برابر عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ را پاک کرده و با مهار پنالتی آمانوف، نساجی را به نیمه‌نهایی جام حذفی ببرد. 
حقیقی که از این مهم خوشحال بود، با آرامش خاصی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران در میکسدزون بود. او در خصوص نقش پررنگش در این پیروزی گفت:" من انجام وظیفه کردم. این زحمت کل تیم بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم. ولی اول از همه به خودم می‌گویم و بعد به کل تیم. چیزی تمام نشده ما امروز و فردا را می‌توانیم خوشحالی کنیم ولی بعد از آن باید به فکر بازی بعدی در نیمه‌نهایی باشیم تا همراه با برد باشد و بتوانیم برسیم به فینال."
حقیقی در خصوص تاثیر حضور هواداران نساجی گفت:" خیلی زحمت کشیدند. ما همیشه هواداران خوبی داریم. جای آنها در ورزشگاه خالی بود همیشه. همین‌طور هواداران خوب استقلال. فکر می‌کنم امروز یک بازی جاندار همراه با تماشاگر بود و امیدوارم در ادامه هم شاهد حضورشان باشیم."
حقیقی وقتی با سئوالی مبنی بر این مواجه شد که با گرفتن پنالتی برابر استقلال انتقادات مطرح شده بابت پنالتی‌گیر نبودنش را پاسخ داده، برافروخته شد و گفت:"چه کسی این صحبت‌ها را مطرح کرده. خیلی حرف مفت زده‌اند! من فوتبالم را با پنالتی گرفتن شروع کردم. این هم خط افراد دیگری بود که در جام ملت‌ها خواستند اتفاقاتی را راه بیندازند. این موضوع حرف مفت خیلی‌هاست که الان هم فوتبال‌شان تمام شده است‌."
حقیقی که گویا از برد برابر استقلال خوشحال بود و حسابی قربان صدقه‌ خبرنگاران می‌رفت، در سئوالی راجع‌ به اعتراض مجیدی نسبت به سالم بودن گل استقلال گفت:" شما صحنه را دیدی قربان چشم‌های آبی‌ات شوم؟ آقای مجیدی اعتراض دارند برای خودشان اعتراض دارند. حرفشان متین و به‌جا، ولی اگر به اعتراض است ما هم معترضیم روی کریم اسلامی پنالتی نگرفتند."
حقیقی که پیش از این دو قهرمانی حذفی را در کارنامه دارد، در مرحله بعد باید از دروازه تیمش برابر مس کرمان محافظت کند.
برچسب ها: علیرضا حقیقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها