به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ساعت ۰۱:۴۷
کد مطلب : ۳۳۰۸۹۶

شیری: تا به حال چنین فشاری تحمل نکرده بودم

گروه ورزشی: مدافع با تجربه نساجی می گوید دوست دارد حس ناب بالا بردن جام را در حذفی برای اولین بار بچشد.
شیری: تا به حال چنین فشاری تحمل نکرده بودم
نساجی بر استقلال غلبه کرد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد حامد شیری در مورد اشتباه داوری به ادعای استقلالی ها روی گل ارمان رمضانی که مردود اعلام شد در جمع خبرنگاران گفت: در هر حال اشتباه داوری بعضی اوقات برای تیم ها رقم می‌خورد برای ما هم قبلا اتفاق افتاده و اگر اشتباهی به ضرر استقلال باشد مطمئنا عمدی نبوده و سهوا این اتفاق افتاده.
او در مورد صحبت فرهاد مجیدی مبنی که بازی را یک بر صفر بردند ولی این دیدار به پنالتی کشیده شده ادامه داد: نمی‌دانم در این باره چه بگویم! 
کاپیتان دوم نساجی در خصوص اعتقاد استقلالی‌ها به وقت‌کشی نساجی گفت: کریم اسلامی به دلیل مصدومیت تعویض شد. تمام بازیکنانی که روی زمین افتادند به خاطر مصدومیت و بازی پرفشار بود. من در این سال هایی که دارم فوتبال بازی می کنم این همه فشار را تحمل نکرده بودم. حسن نجفی و اکبر صادقی قبل از بازی مصدومیت جزئی داشتند و به خاطر همان مصدومیت و فشاری که بود تعویض شدند.
مدافع نساجی در مورد این که به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستند یا خیر عنوان کرد: این افتخار بزرگی برای ما است. برای خود من و بازیکنانی که داخل تیم هستند چنین فرصتی به وجود نیامده. قبلا  گفته بودم هر تیمی در این مرحله هست به یک اندازه شانس دارد. شما مشاهده کردید که تیم لیگ دویی به نیمه نهایی آمد و فرصت برای ما هم وجود دارد. ما می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم
شیری در مورد اینکه اگر به آسیا بروند کجا میزبانی می‌کنند گفت: فعلا که در  مشهد هستیم. بعد از بازی آقای استاندار به رختکن آمدند و قول های خیلی خوبی داد. من فکر می کنم روند بازسازی ورزشگاه خیلی سرعت گرفته و احتمالا تا اواسط تیر ماه ورزشگاه را آماده کنند.
شیری در پاسخ به این سوال که بالا بردن جام به چه میزان لذت بخش است توضیح داد: متاسفانه من تا به حال چنین حسی را تجربه نکردم امیدوارم که این اتفاق امسال رخ بدهد . دل یک استان پشت ما است و انشاالله بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم.
برچسب ها: نساجی مازندران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها