کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جنجال در فوتبال برزیل؛ کله به دماغ داور زن

23 فروردين 1401 ساعت 15:07

گروه ورزشی: مربی برزیلی که پس از درگیری با داور اخراج شد گفت: او چون زن است از موقعیت خود سواستفاده کرد.


حمله یک مربی به کمک داور زن در فوتبال برزیل جنجال درست کرد. مربی که تصاویر حمله او به کمک داور زن بازی در توئیتر خیلی سر و صدا کرد از کار خود دفاع نموده و داور را مقصر دانست. البته همه علیه این مربی هستند و دادگاه شهر هم او را به مدت سی روز از هر گونه فعالیتی محروم کرد.
رافائل سوریانو، مربی تیم دسپورتیوا فرواریا، در جریان بازی مرحله یک چهارم نهایی کمپئوناتو کاپیکساوا مقابل نوا ونسیا وارد زمین شد و به داور خط، مارسیلی نتو، ضربه سر زد. این اتفاق در بین دو نیمه و زمانی رخ داد که اعضای تیم دسپورتیوا در حال مشاجره با داوران بودند.
سوریانو در حالی که به شدت عصبانی بود به سمت داور زن بازی رفت و با سر به صورت او ضربه زد. این ضربه برخورد آنچنانی به صورت کمک داور زن مسابقه نداشت ولی او بلافاصله بینی خود را گرفت و داوران دیگر خیلی سریع مربی عصبانی را از صحنه دور کردند. مربی دسپورتیوا چند ثانیه بعد از این کار کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید.
سوریانو که همان روز با تصمیم باشگاه دسپورتیوا از از سمت خود برکنار شد بعد از بازی مصاحبه کرد و نتتو را متهم کرد که از جنسیت خود برای حمایت از ادعای حمله استفاده کرده است:
"اگر می گویید که من به شما حمله کرده ام باید به ایستگاه پلیس برویم چون یک جرم رخ داده است اما اگر این گونه نباشد، من از شما شکایت خواهم کرد. نتو دروغ می گوید که من به او حمله کردم. او از زن بودنش سو استفاده می کند و آن را یک مزیت برای به کرسی نشاندن حرفایش می داند. او خودش بازیکنان را هل داد و الان به دروغ می گوید که بهش حمله شده است."



در بیانیه باشگاه دسپورتیوا بعد از اخراج سوریانو هم آمده است: 
باشگاه ما به مردم اعلام می کند که با هر نوع خشونت اعم از فیزیکی، کلامی، رفتاری یا احساسی به ویژه علیه زنان مخالف است و آن را محکوم می نماید. ما ضمن ابراز همدردی با نتو هر کاری که نیاز باشد برای او انجام خواهیم داد.


کد مطلب: 331049

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/331049/جنجال-فوتبال-برزیل-کله-دماغ-داور-زن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir