به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۳۳۱۰۸۴

۱۰ اپلیکیشن مخرب ممنوع شده توسط گوگل

۱۰ اپلیکیشن مخرب ممنوع شده توسط گوگل
گروه فناوری:برای جلوگیری از سرقت اطلاعات، باید مراقب نصب برنامه‌های مختلف روی گوشی بود.گوگل اعلام کرده ۱۰ اپلیکیشن مخرب که ممکن است اطلاعات کاربران را سرقت کنند را از فروشگاه گوگل پلی حذف کرده است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، این اپلیکیشن‌های ممنوعه تاکنون بیش از ۶۰ میلیون بار دانلود شده اند. در این گزارش همچنین اشاره شده است که با کمک این اپلیکیشن ها، هکر‌ها می‌توانند از مکان دقیق کاربران مطلع شوند. همچنین هکر‌ها می‌توانند با استفاده از این برنامه ها، اطلاعات ایمیل ها، شماره تلفن‌ها و رمز‌های عبور کاربران را به دست آوردند.به کمک این برنامه ها، سرقت داده‌ها از طریق روش "برش و چسباندن" انجام می‌شود، یعنی هر زمان که هر OTP یا جزئیات دیگری را کپی پیست کنید، هکر‌ها می‌توانند به آن اطلاعات دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به فایل‌های دانلود شده در واتساپ نیز دسترسی داشته باشند.

در ادامه فهرستی از ۱۰ برنامه ممنوعه توسط فروشگاه Google Play آمده است. اگر هرکدام از برنامه‌های زیر در گوشی هوشمند شما وجود دارند، باید فورا نسبت به حذف آن اقدام کنید.
Speed Radar Camera
AI-Moazin Lite (Prayer times)
 Wi-Fi Mouse (Remote Control PC)
QR & Barcode Scanner (Developed by AppSource Hub)
Qibla Compass - Ramadan ۲۰۲۲
Simple Weather & Clock Widget (Developed by Difer)
Handcent Next SMS- Text With MMS
Smart kit ۳۶۰
Full Quran MP۳-۵۰ Languages & Translation Audio
 Audiosdroid Audio Studio DAW
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها