به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۳۱۱۶۱

رونالدو: سال‌هاست می‌گویم بنزما شایسته توپ طلاست

گروه ورزشی: رونالدو نازاریو، ستاره سابق رئال مادرید، بار دیگر از عملکرد کریم بنزما تمجید کرد.
رونالدو: سال‌هاست می‌گویم بنزما شایسته توپ طلاست
رئال مادرید شب گذشته موفق شد با گلی که کریم بنزما در وقت‌های اضافه بازی برابر چلسی به ثمر رساند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. 
شاگردان کارلو آنچلوتی سه‌شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان چلسی بودند تا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کنند و در حالی که در بازی رفت با نتیجه 1-3 به پیروزی رسیده بودند اما در این دیدار غافلگیر شده و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفتند اما گل رودریگو باعث شد که نتیجه این بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی کشیده شده و بازی به وقت اضافه کشیده شود. 
 

در وقت‌های اضافه این کریم بنزما بود که بار دیگر با همکاری وینیسیوس جونیور توانست توانایی‌های خودش را به نمایش بگذارد و با گلی که به ثمر رساند زمینه‌ساز صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی شود. 
رونالدو نازاریو از مدت‌ها پیش یکی از طرفداران پروپاقرص این مهاجم فرانسوی بوده و روز گذشته بار دیگر از این بازیکن تمجید کرد. 
این ستاره سابق رئال مادرید به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«بنزما شایستگی دریافت جایزه توپ طلا را دارد. من سال‌هاست که این را گفته‌ام و به خاطر زدن این حرف مورد انتقاد قرار گرفته‌ام. اما او شایستگی دریافت این جایزه را دارد، چون مهاجم بسیار خوب و بزرگی است.»
با توجه به صعود رئال مادرید به نیمه نهایی و حذف بایرن مونیخ با حضور روبرت لواندوفسکی که یکی از رقبای جدی بنزما برای دریافت جایزه توپ طلای امسال به حساب می‌آمد، به نظر می‌رسد که این بازیکن قرار است گزینه اصلی دریافت این جایزه در سال 2022 میلادی باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها