به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۳۱۲۱۲

موسیقی باید صدای دردهای مردم باشد

موسیقی باید صدای دردهای مردم باشد
گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: موسیقی باید صدای مردم و دردهای مردم را بیان کند، هنر موسیقی و مجموعه هنرهای دیگر لازم است راهکارهای عملی ارائه دهد تا آسیب های اجتماعی چون اعتیاد و طلاق در استان کاهش پیدا کند و موجبات نشاط اجتماعی مردم را فراهم کند.
 
علی اصغر دریایی در بازدید از آموزشگاه های موسیقی  شهر سنندج اظهار کرد: مردم اگر بدانند موسیقی و بەطور کلی هنرها موجب آسایش و نشاط اجتماعی خود و فرزندانش می شوند بدون شک مورد استقبال خواهند بود، همچنین هنر باید در عرصه اجتماعی موثر باشد تا مورد رضایت قرار گیرد.

دریایی اضافه کرد: برای توسعه و تولید آثار هنری به ویژه هنر موسیقی زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری از جمله تجهیزات فنی عرصه موسیقی و راه اندازی استودیو در شهر سنندج لازم است، نیاز هست در این عرصه اداره کل و معاونت هنری با برآورد اعتبارات لازم برای ساخت و راه اندازی استودیوی ویژه تولید آثار موسیقایی اهتمام ورزد.
در این دیدار و بازدیدها، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از آموزشگاه موسیقی هیرا با مدیرمسئولی هیوا شامحمدی، آموزشگاه مژده و مژده نو حوزه موسیقی وهنرهای تجسمی با مدیرمسئولی راشد باباشهابی و آموزشگاه موسیقی خوش نوایان با مدیرمسئولی پیمان سلیم فرد بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات و توانمندی های این آموزشگاه ها آشنا شدند.
برچسب ها: موسیقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها