به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۳۳۱۲۷۷
تیری آنری:

حتما دلیلی دارد که رئال مادرید 13 بار فتح اروپا شده

گروه ورزشی: تیری آنری، ستاره سابق فوتبال فرانسه به تمجید از شخصیت اروپایی رئال مادرید پرداخته است.
حتما دلیلی دارد که رئال مادرید 13 بار فتح اروپا شده
شاید چلسی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در مقابل رئال مادرید موقعیت های گلزنی فراوانی خلق کرده و می توانست برابر این تیم به برتری برسد، اما این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که با تکیه بر تجربه خود در نهایت 4-5 به پیروزی رسیده و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شدند. تیری آنری حالا در مصاحبه ای در مورد شخصیت اروپایی رئال مادرید و البته نمایش درخشان لوکا مودریچ در مسابقه دیشب برابر چلسی صحبت کرده است.
تیری آنری گفت: "سبک بازی لوکا مودریچ در دیدارهای اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان برابر تیم هایی چون پاری سن ژرمن یا چلسی، ارسال بیرون پای او، مهارت این بازیکن در شکستن خطوط و عملکرد او فوق العاده است. انگار لوکا مودریچ 50 ساله شده، اما آنچه او هنوز در زمین از خود ارائه می دهد بسیار درخشان است. 

فراموش نکنیم لوکا مودریچ تنها بازیکنی بود که روند اعطای توپ طلا به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را تغییر داده و حتی بدون کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی نیز موفق به دریافت این جایزه شد. البته ما باید در مورد قدرت تمام کنندگی بازیکنانی چون کریم بنزما و رودریگو در دیدار مقابل چلسی نیز صحبت کنیم، اما لوکا مودریچ... لطفا دیگر کافی است.
برتری رئال مادرید مقابل چلسی؟ حتما دلیلی وجود دارد که رئال مادرید تا امروز 13 بار موفق به فتح لیگ قهرمانان شده است. آنها تاریخ خود را پیش می برند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها