کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقامت جانانه در مادرید؛

اتلتیکو 0 - 0 سیتی؛ پپ حریف رئال مادرید شد

25 فروردين 1401 ساعت 1:39

گروه ورزشی: منچسترسیتی با تساوی بدون گل در خانه اتلتیکومادرید راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد.


اتلتیکومادرید در شبی که در نیمه دوم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت، در نهایت نتوانست دروازه ادرسون را باز کند و با لیگ قهرمانان این فصل وداع کرد.
منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال کرنر از سوی ایلکای گوندوگان فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر جان استونز با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقایقی بعد این بار کوین دی بروین حرکت کرده و با ارسال خود فرصت خوبی برای فیل فودن در گوشه محوطه جریمه فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن به مدافع اتلتیکومادرید برخورد کرد.

اما در دقیقه 30 بهترین موقعیت گلزنی برای سیتی ایجاد شد. ارسال رو به بیرون کایل واکر در مرکز محوطه جریمه اتلتیکومادرید به ایلکای گوندوگان رسید، اما ضربه زمینی این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد. در ریباند خود او قصد داشت با ضربه سر دروازه را باز کند که توپ به مدافع اتلتیکو برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.
دقایقی بعد جفری کوندوگبیا از فاصله ای قایل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه سیتی امتحان کرد، اما ضربه او بعد از برخورد به دی بروین در اختیار ادرسون قرار گرفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه اول کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
اتلتیکومادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال مارکوس یورنته می توانست به گل برسد، اما ضربه ژائو فلیکس از بالای دروازه منچسترسیتی به بیرون رفت.
در دقیقه 57 و روی پاس ژائو فلیکس بود که اتلتیکومادرید فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما آنتوان گریزمان در گوشه محوطه نتوانست ضربه خوبی به سمت دروازه بزند و شوت او از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی همکاری ژائو فلیکس و آنخل کوره‌آ بود که اتلتیکومادرید می توانست بالاخره دروازه سیتی را باز کند، اما این بار ضربه رودریگو دی پائول دقیق نبود و این فرصت بسیار خوب نیز از دست رفت.
در دقیقه 80 رودریگو دی پائول و آنخل کوره‌آ در گوشه سمت چپ زمین همکاری خوبی داشته و فرصت مناسبی روی دروازه سیتی ایجاد کردند، اما ضربه هافبک آرژانتینی از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.
در دقیقه 90 فیلیپه با تکل خشن روی فیل فودن در گوشه زمین کارت قرمز گرفت و بازی برای دقایقی به جنجال کشیده شد. در دقیقه 95 گوندوگان در موقعیتی بسیار خوب و تک به تک فاصله ای تا زدن گل برتری نداشت، اما اوبلاک ضربه او را مهار کرد و رینالدو قبل از ورود به دروازه توپ را دور کرد. تلاش اتلتیکو برای بازگشت اثربخش نبود و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


کد مطلب: 331281

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/331281/اتلتیکو-0-سیتی-پپ-حریف-رئال-مادرید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir