به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۳۳۱۲۸۴

لاغری و نمیدونی چیکار کنی پس این مقاله رو از دست نده!

گروه کسب و کار: لاغری و کاهش وزن میتونه دلای زیادی داشته باشه که یکی از مهمترین آن‌ها ژنتیک و از دیگر دلایل میتوان به تیروئید پر کار، روده‌های کم جذب، بیماری‌های خاص اضطرات و افسردگی هم اشاره کرد‌. در این مقالعه قصد داریم شما را در ابتدا با سیستم بدنی خودتان آشنا کنیم سپس چندین محصول پر طرفدار و پر فروش بازار را به شما معرفی کرده و شما را به آرزوی داشتن استایلی زیبا و جذاب برسانیم.
لاغری و نمیدونی چیکار کنی پس این مقاله رو از دست نده!
آ-دلایل لاغری در خانم‌ها و آقایان
بدن انسان روزانه با دریافت مواد غذایی انرژی خود را تامین میکند، مواد غذایی دریافتی دارای ترکیباتی همچون  انواع ویتامین،پرتئین،چربی و کربوهیدارت میباشد. در صورتی که مقدار دریافتی بدن از میزان سوخت و ساز بیشتر باشد، به صورت چربی و یا پرتئین در بدن ذخیره شده و افزایش وزن کم کم رخ میدهد ولی برعکس در صورتی که میزان دریافتی از سوخت و ساز ما کمتر باشد دچار کاهش وزن و یا به اصطلاح لاغر به نظر میرسیم.
 
ب-جواب سوالات متداولی که اکثر افراد لاغر دارند  رو در ادامه جواب خواهیم داد
 1- غذا زیاد میخورم ولی چاق نمیشم!
افرادی که مواد غذایی دریافتی از میزان فعالیت روزانه بیشتر است و افزایش وزن پیدا نمیکنند در 40% موارد مشکل جسمی خاصی ندارند و نباید زیاد نگران این موضوع باشند، ولی 60% دیگر ممکن است دچار مشکلاتی ز جمله جذب پایین مواد غذایی در روده کوچک که سبب بیشتر دفع شدن مواد غذایی خواهد شد مورد بعدی ممکن است به دلیل افسردگی و اضطراب باشد که این مورد در برخی از افراد سبب بیشتر جذب شدن و در برخی سبب کمتر جذب شده مواد غذایی میشود.

2- از محصولات چاقی دوست دارم استفادع کنم ولی میگن ضرر دارند!
اکثر افراد لاغر اندام به دنبال محصولاتی برای افزایش وزن خود هستند و استرس این را هم دارند محصولی که قراره استفاد ه کننده ممکن است چه عوارض جانبی را به دنبال خواهد دارد؟
متاسفانه روزانه شاهد تبلیغات بسیار گسترده ای در شبکه‌های اجتماعی مانند گروه‌های واتساپ و تلگرامی، اینستگرام و حتی ماهواره هستیم که 90 % این محصولات مجوز لازم را ندارند و با مصرف آن‌ها ممکن است کشلات و عوارض جانبی را به بدن خود وارد کنید

3- محصول افزایش وزن استفاده کردم ولی پس از قطع آن لاغر شدم!
دلیل این موضوع ممکن به سه دلیل بستگی دارد:
دلیل اول: ممکن است محصول که شما استفاده کردین از کیفت مرغوبی برخوردار نبوده و ترکیبات مفید و لازمی که باید در یک مکمل افزایش وزن در آن استفاده نشده است و پس از استفاده وزن و اشتهای شما افزایش یافته و بعد از قطع کردنش مجددا لاغر شده اید!
دلیل دوم: عده زیادی از افراد به اشتباه از محصولات افزایش وزن استفاده میکنند و پس از استفاده یک دوره و افزایش وزن استفادهئخود را به یک باره قطع میکنند و تمام نتیجه حاصل اط استفاده از محصول را از بین میبرند، بهترین طریق استفاده از محصولات افزایش وزن قطع تدریجی و چند دوره از آن‌هاست.

پ- بهترین محصولات افزایش وزن مجوز دار بازار
در حال حاضر پر طرفدار ترین محصولات افزایش وزن بازار مربوط به شرکت گی آپ میباشد این شرکت دارای سه نمونه محصول چاقی میباشد که در ادامه متن بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

1- قرص گین آپ ( چاقی کل بدن)



قرص گین آپ چاقی بدن یکی از پر فروش ترین محصول این شرکت است و قطعا فروش بالای این محصول شانسی نبوده و به واسطه ی نتیجه دهی و رضایت بالایی مشتری رقم خورده است. ترکیبات به کار رفته در این محصول از مواد کاملا گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن استفاده شده است، همچنین یکی از خواص این محصول افزایش اشتهعا میباشد، افرادی که لاغر اندام هستند معمولا اشتهایی به استفاده از مواد غذایی ندارند و همین امر سبب لاغر به نظر آمدن این افراد میباشد.

2- قرص گین آپ صورت (پر کننده صورت)



قرص گین اپ صورت یکی دیگر از محصولات پر طرفدار این شرکت مخصوص افرادی است که بدن خوبی دارند ولی صورت لاغر و استخوانی و یا میخواهند کمی صورتشان پر شود بسیار عالی و مناسب میباشد، ترکیبات به کار رفته در این محصول هم کاملا گیاهی بوده و عمده ترکیبات به کار رفته در قرص گین آپ صورت عطاری حاج محمد عصاره جوانه گندم، ویتامین E و ویتامین‌های گروه B کمپلکس میباشد، عمده تاثیر آن‌ها بر روی پر شدن و چاق شدن صورت میباشد و هیچ تاثیری بر روی بدن نخواهد گذاشت.

3- پودر گین آپ (چاقی بدن)



پودر گین آپ هم مانند قرص گین آپ برای چاقی بدن میباشد و هیچ  فرقی با قرص گین آپ ندارد و فقط این محصول به صورت پودر ترکیب شده است و برای افرادی که قادر به استفاده از قرص میستند مناسب میباشد، ترکیبات به کار رفته در این پودر کاملا گیاهی بوده و علاوه بر افزایش اشتهاسبب جذب بیشتر مواد غذایی در روده شده و از این طریق سبب افزایش وزن خواهد شد، از دیگر فواید پودر گین آپ دارای طعم‌های مختلف بوده و بر اساس نیاز و تهیه که میپسندین میتونید محصول مد نظرتان را انتخاب کنید.

پیشنهاد: بهترین درمان لک‌های پوستی را در این مقاله بخوانید

نتیجه گیری: برای این که مشکل کاهش وزنتان را از ریشه حل کنید در ابتدا اطمینان حاصل فرمایید که مشکل جسمی خاصی ندارید و در مرحله دوم استفاده از محصول مرغوب و طبق توضیحات و جزئیاتی که در ابتدای متن خدمت شما توضیح دادیم عمل کنید و در صورتی که میخاهید محصولات شرکت گین آپ را تهیه کنید میتونانید از سایت معتبر عطاری حاج محمد در این زمینه کمک بگیری و محصول مد نظرتان را دریافت کنید همچنین میتوانید از مشاوره‌های رایگان این سایت هم بهره لازم را ببرید و هر مشکل و یا سوالی دارید را از طریق پشتیبانی فعال این سایت به راحتی حل کنید. ممنون که وقت گذاشتین و این مقاله ارزشمند را تا انتها مطالعه کردید.
منع: www.attari-haj-mohamad.com
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها