به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۳۳۱۵۴۱

پیش‌بینی قیمت خودرو در آخرین هفته فروردین

پیش‌بینی قیمت خودرو در آخرین هفته فروردین
گروه اقتصادی: بازار خودروی کشور همچنان نوسانی است. قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است.
قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ بر اساس آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است. خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۹۹ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۶۸ میلیون تومان رسید. خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ هم‌اکنون در قیمت ۴۷۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۷۰ میلیون تومان رسید.
پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده
اما آیا این افزایش قیمتی در بازار ادامه دارد؟
اسد کرمی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران  گفت: به دلیل افزایش قیمت کارخانه‌ها قیمت‌ها در بازار نیز در حال افزایش است. برای مثال خودروی سمند ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. اما هیچ دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد.او توضیح داد: بازار خودرو از شب عید تا کنون در حال افزایش قیمت‌ها است. در نتیجه تورم نیز رو به افزایش است. به نظر نمی‌رسد با شرایط فعلی بازار، قیمت خودرویی در هفته‌های آینده کاهش یابد.

‌ نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران افزود: یکی از دلایل افزایش قیمت کمبود عرضه خودرو به بازار است. خریداران خودروی صفر نمی‌توانند در نمایشگاه‌های کشور خودروی مورد نظر را خریداری کنند و باید به سراغ دفاتر رفت.کرمی گفت: در بحث واردات نیز بازار منتظر ورود خودروهای جدید بود. اما اخبار ضد و نقیض در این رابطه موجب افزایش قیمت شد.
مرجع : تجارت نیوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها