به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۳۳۱۵۷۳

ورود یوفا؛ احتمال محرومیت برای سیتی، اتلتیکو و بارسا

گروه ورزشی: یوفا در حال بررسی اتفاقات رخ داده در جریان دیدار اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی و بارسا برابر اینتراخت است.
ورود یوفا؛ احتمال محرومیت برای سیتی، اتلتیکو و بارسا
منچسترسیتی چهارشنبه شب این هفته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با تساوی 0-0 و به لطف پیروزی در بازی رفت راهی مرحله نیمه نهایی شد. 
این بازی با حواشی بسیاری همراه بود که حتی پس از سوت پایان نیز ادامه داشت. در جریان این بازی بازیکنان اتلتیکو مادرید که از وقت تلف کردن بازیکنان سیتی به شدت عصبانی بودند روی صحنه مصدومیت فیل فودن با او و دیگر بازیکنان حریف درگیر شدند. 
این درگیری دقایقی ادامه پیدا کرد و در نهایت با دخالت داور و نشان دادن چند کارت زرد و البته اخراج فلیپه به خاطر خطای روی فودن خاتمه پیدا کرد اما پس از سوت پایان بازی در تونل منتهی به رختکن ادامه پیدا کرد و این بار با دخالت پلیس همراه شد. 
 

حالا یوفا در حال بررسی اظهارات و توضیحات داور چهارم درباره بازیکنانی است که در این درگیری دخالت داشتند و گفته می‌شود که نام افراد بسیاری در این گزارش وجود دارد.
بازیکنان منچسترسیتی حالا در خطر از دست دادن بازی رفت برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در صورت اعلام رای یوفا درباره درگیری صورت گرفته در بازی برابر اتلتیکو مادرید هستند و این باعث نگرانی آنها شده است. 
گفته می‌شود که یوفا همچنین قصد دارد اتفاقات رخ داده روی سکوها در جریان بازی بارسلونا برابر اینتراخت فرانکفورت در یک چهارم نهایی لیگ اروپا را بررسی کند، چرا که این اتفاقات قانون مربوط  به یوفا را نقض کرده است. 
بر اساس قوانین یوفا، هواداران دو تیم میزبان و مهمان باید جدای از هم روی سکوها بنشینند اما هواداران این باشگاه آلمانی تعداد بلیتی بیش از 5000 بلیت تعیین شده در اختیار داشتند و در سراسر سکوهای نوکمپ به صورت پراکنده نشسته بودند.
برچسب ها: یوفا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها