به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۳۱۵۷۷

ماجرای همسر سرباز روس که مجوز تجاوز به زنان اوکراینی را به شوهرش داد!

ماجرای همسر سرباز روس که مجوز تجاوز به زنان اوکراینی را به شوهرش داد!
گروه بین‌الملل: در پی شنود مکالمه تلفنی بین زن و شوهر روس که اجازه تجاوز به زنان اوکراینی را برای شوهرش صادر کرده بود، خبرنگار رادیو اروپای آزاد با پیگیری این خبر و تحقیق در مورد هویت دو طرف مکالمه و این مسئله که روسها از تجاوز گسترده جنسی به عنوان ابزاری برای وحشت آفرینی استفاده میکنند گزارشی تهیه کرده و نوشته است: زن به شوهر سربازش می‌گوید: «به زنان اوکراینی تجاوز کن اما به من چیزی نگو. فقط پیشگیری از بارداری را فراموش نکن!» مردم از این مکالمه سرباز روسی و همسرش که توسط SBU در منطقه Kherson خرسون اوکرابن شنود شده بود، شوکه شدند. 
 این خبرنگار نوشته است: تجاوز دسته جمعی توسط سربازان روسی در اوکراین واقعی است. گزارش های وحشتناک متعددی در مورد آنها وجود دارد، از جمله منطقه خرسون که تا حدی توسط روسیه اشغال شده است. همان منطقه‌ای که این سرباز روس در آنجا حضور دارد و توسط همسرش اجازه یافته به دختران و زنان اوکراینی تجاوز کند! او در هنگی که به دلیل نقشش در اشغال کریمه شناخته شده خدمت می‌کند و پس از اشغال این منطقه اوکراین توسط روسیه در سال ۲۰۱۴ خانواده خود را به فئودوسیا در کریمه نقل مکان کرد و در آنجا ساکن شدند. این خبرنگار که موفق شده با این زن و مرد روسی تماس تلفنی برقرار و هویت آنان را دریابد در ادامه نوشته است: نام سرباز «رومن» و همسر او اولگا، است. اولگا که به شوهرش "مجوز" تجاوز به زنان اوکراینی را داده، همچون شوهرش در اورل متولد شده است. آنها یک پسر 4 ساله را بزرگ می کنند. خبرنگار در بخش دیگری با کنایه نوشته: «اگر با زندگی در سرزمین اشغال شده موافقید، پس باید هم به شوهرتان اجازه «دزدی» و «تجاوز» به مردم آن کشور اشغال شده را بدهید!‌»

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۲:۱۲
سلام
عجب حکایتی است این انسانیت (385906)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۲:۵۸
دنیا هنوز به اندازه ای پیشرفت نکرده که مکالمات زن و شوهر را در خانه ای کشف کند. این اخبار ساخته آمریکا برای روسیه هراسی است. (385909)
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۴:۵۴
الهی تو و دوستانت فدای پوتین بشید (385913)
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۸:۳۶
مکالمه این دو تلفنی بوده است و استراق سمع مکالمات تلفنی در جنگ ها متداول می باشد و علیرغم هشدار فرماندهان به نیروهای تحت امر خود برای رازدار بودن، بسیاری از اسرار ارتش ها از این طریق بطور ناخواسته و ناخودآگاه لو میرود. (385920)
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۰۱:۱۴
وقتی به همین کلاس چهارم ابتدایی اکتفا کردی و عرضه و استعداد ادامه تحصیل نداری که بخوای معلوماتت را ببری بالا همینه دیگه. (385939)
47
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۵:۲۹
از روسهای اشغال بیش از این اتظار نمیره (385914)
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۶:۴۴
الهی توبه!!
عجب روزگاری شده!!! (385919)
رزا
United States
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۲۳:۱۳
اجداد اينها در ايران مرتکب ...شدند آنهم دو بار در طى جنگ اول دوم جماعت عرق خور غارتگر متجاوز (385931)
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۰۱:۱۱
فقط. یک. حرامزاده می تواند چنین چیزی را بخواهد (385937)
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۰:۳۸
لعنت بر این زنان و مردان شیطانی و فاسد و ..... (385965)
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۰:۳۸
بر پوتین ...لعنت (385966)
علیرضا
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۱:۴۹
لعنت به روسیه و هزار لعنت به پوتین ملعون (385969)
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۸:۱۴
زن به شوهر اجازه داده آن عصاره شرارت و کثافت هر جنایتی میخواهد مرتکب شود، در مقابل ...... (385983)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها