به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۳۱۷۱۵

مس رفسنجان و محمد ربیعی؛ شروعی دوباره

گروه ورزشی: مس رفسنجان که یکی از بهترین فصل های فوتبال خود را در لیگ برتر با محمد ربیعی پشت سر می گذارد دور جدید تمرینات خود را از دیروز در استادیوم دانشگاه تربیت بدنی تهران از سر گرفت.
مس رفسنجان و محمد ربیعی؛ شروعی دوباره
شکست برابر تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور موجب شد تا محمد ربیعی چند روزی به شاگردانش استراحت بدهد و این طبیعی بود چرا که به بهانه برگزاری جام حذفی و هم چنین حضور تیم های سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بازی های لیگ برتر تعطیل است. اما این شکست حواشی دیگری را هم برای باشگاه مس به همراه داشت. اعلام باشگاه مس مبنی بر کسر 15 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی توسط باشگاه ناراحتی محمد ربیعی را به همراه داشت تا جایی که زمزمه هایی مبنی بر کناره گیری این مربی جوان از هدایت تیم مس رفسنجان در 6 هفته پایانی به گوش رسید تا اینکه در نهایت با نشست بین اعضای هیات مدیره و محمد ربیعی موضوعاتی که موجب ناراحتی طرفین شده بود مطرح و در نهایت همه چیز به خیر و خوشی پایان یافت تا بار دیگر شاهد حضور محمد ربیعی در تمرینات تیم مس رفسنجان باشیم.
همان طور که اشاره شد این تیم از دیروز تمرینات خود را در استادیوم دانشگاه تربیت بدنی از سر گرفته و قصد دارد تا پیش از شروع دوباره بازی های لیگ برتر دو بازی دوستانه برگزار کند که یکی از این بازی ها با ذوب آهن خواهد بود و به نظر می رسد در دیگر بازی شاگردان محمد ربیعی به مصاف تیم پرسپولیس خواهند رفت.
محمد ربیعی بعد از اعلام باشگاه مس رفسنجان مبنی بر کسر 15 درصد از قرارداد بازیکنان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در مسابقه ای که اگر بازیکنان تیم مس قدر موقعیت ها را می دانستند از جمله منشا شاید نتیجه بازی با تیم خلیج فارس ماهشهر به گونه دیگری رقم می خورد. از همه مهمتر این مربی بر این عقیده است که در روزهای بحرانی باید باشگاه در صف حمایت از کادر فنی و هم چنین بازیکنان بایستد به خصوص که شاگردانش برای برد در جام حذفی تلاش کردندو پیش تر شایستگی های خود را در لیگ برتر به اثبات رساندند. بعد از شنیدن صحبت های محمد ربیعی به خاطر موقعیت های از دست رفته در بازی های اخیر لیگ برتر و جام حذفی کسر 5 درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان قطعی شد و 10 درصد دیگر به حالت تعلیق در آمد و قرار شد در این باره سرمربی نظر دهد.
مس رفسنجان با کسب 35 امتیاز از 24 بازی در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و با توجه به فاصله کمی که با تیم فولاد دارد می تواند این موقعیت را به رده چهارم انتقال دهد. در نهایت باید گفت با حمایت دوباره باشگاه مس رفسنجان از محمد ربیعی این مربی جوان به کار خود در تیم کرمانی ادامه خواهد داد.
برچسب ها: مس رفسنجان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها