به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۳۳۱۸۰۵

یوونتوس ۱-۱ بولونیا؛ فرار از شکست در ۵+۹۰

گروه ورزشی: یوونتوس در لحظات پایانی دیدار برابر بولونیا موفق شد از شکست فرار کند.
یوونتوس ۱-۱ بولونیا؛ فرار از شکست در ۵+۹۰
یوونتوس امشب از سری مسابقات هفته سی و سوم سری‌آ در ورزشگاه خانگی خود میزبان بولونیا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 1-1 خاتمه یافت.
مطابق انتظار، یوونتوس کار را هجومی آغاز کرد و در اوایل بازی توسط پائولو دیبالا به یک موقعیت نصفه و نیمه دست یافت اما شوت از راه دور این بازیکن با فاصله از بالای دروازه بولونیا به بیرون رفت.

در ادامه باز هم یوونتوس بود که می‌توانست به گل دست پیدا کند اما این بار آلوارو موراتا نتوانست از موقعیت به‌دست آمده استفاده کند. البته بر هم خوردن تعادل این ستاره اسپانیایی نیز باعث شد او نتواند ضربه خوبی روانه دروازه بولونیا کند.
یوونتوس نتوانست در ادامه نیمه اول از موقعیت‌های خود استفاده کنند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.
در شروع نیمه دوم یوونتوس در دو مرحله می‌توانست توسط آلوارو موراتا و آدریان رابیو به گل دست پیدا کند اما باز هم در این امر موفق نبود.
در دقیقه 52 برخلاف جریان بازی این بولونیا بود که توانست به گل اول دست پیدا کند. پاس زیبای روبرتو سوریانو به مارکو آرناتوویچ رسید و این بازیکن نیز بعد از عبور از سد وویچک شزنی دروازه خالی یوونتوس را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 84 یک شوک بزرگ به تیم مهمان وارد شد چرا که دو بازیکن این تیم یعنی آداما سومائورو و گری مدل از زمین مسابقه اخراج شد تا بولونیا با دو یار کمتر به کار ادامه دهد.
در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد یوونتوس توانست در دقیقه 95 به گل تساوی دست پیدا کند. دوشان ولاهوویچ روی پاس آلوارو موراتا موفق به گلزنی شد تا یوونتوس در لحظات پایانی از شکست فرار کرده باشد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها