به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۳۱۸۱۴

شایعات روابط عاشقانه‌ی دو بازیگر مطرح سینما

شایعات روابط عاشقانه‌ی دو بازیگر مطرح سینما
گروه فرهنگی: جیسون موموآ (Jason Momoa) بازیگر فیلم آکوامن، بعد از آنکه در ماه مارس در حال دادن ژاکت خود به کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) دیده شد، با به اشتراک گذاشتن عکس مربوط به آن شب نوشت: «این کار جوانمردی بود.»در اولین نمایش فیلم آمبولانس موموآ به گمانه‌زنی‌های اخیر در مورد زندگی مشترک خود پرداخت: اینکه آیا کیت بکینسیل را می‌بیند؟ این دو در ماه مارس در مهمانی اسکار Vanity Fair بسیار دوستانه دیده شدند و عکسی از آنها ثبت شد که در آن موموآ کت خود را به بکینسیل می‌داد.

موموآ در مصاحبه‌ای در پاسخ به اینکه آیا با کیت بکینسیل رابطه عاشقانه دارد گفت: «نه، نه، آن حرکت از روی جوانمردی بود. آن زن سردش بود.» ستاره فیلم آکوامن گفت با بکینسیل درباره انگلستان صحبت می‌کرد، جایی که زادگاه بکینسیل است و موموآ در آن در حال فیلمبرداری آکوامن ۲ است.موموآ بسیار صریح درباره رابطه با بکینسیل صحبت کرد و گفت: «ما مطلقا با هم نیستیم. او زن بسیار خوبی است. من هم سعی می‌کردم خوب و جنتلمن باشم. از این به بعد دیگر کتم را به هیچ‌کس نمی‌دهم.»

موموآ از زمان جدایی از همسرش، لیزا بونت، در ژانویه رابطه عاشقانه‌ای با کسی نداشته است. آنها پنج سال با هم زندگی کردند و دو فرزند مشترک ۱۴ و ۱۳ ساله دارند.این زوج در ابتدای سال میلادی با انتشار بیانیه‌ای مشترک جدایی خود را اعلام کردند. در این بیانیه آمده بود: «همه ما تحت فشار و دگرگونی این دوران هستیم. انقلابی در حال رخ دادن است و خانواده ما نیز از این قاعده مستثنی نیست… پس‌لرزه‌های احساس و رشد در حال رخ دادن است. بنابراین ما این خبر را به شما می‌دهیم که راهمان را در این ازدواج از هم جدا کرده‌ایم.»بکینسیل نیز در سال ۲۰۱۹ از همسر خود، لن وایزمن، کارگردان امریکایی جدا شد. این زوج ۱۵ سال با یکدیگر زندگی مشترک داشتند. او یک دختر ۲۲ ساله دارد.
برچسب ها: جیسون موموآ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها