به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۳۱۸۲۶

زنی که باعث شد، راکی به ریانا خیانت کند!/عکس

زنی که باعث شد، راکی به ریانا خیانت کند!/عکس
گروه فرهنگی: بر اساس برخی شایعات منتشر شده در رسانه‌ها گفته می‌شود ایسپ راکی و ریانا زوج سرشناسی که در انتظار تولد نخستین فرزندشان هستند از یکدیگر جدا شده‌اند!گفته شده علت این جدایی خیانت ایسپ راکی به ریانا و رابطه او با آمینا موآدی فشن دیزاینر برند فنتی بوده است!این اتفاق در حالی افتاده که ریانا هنوز باردار بوده و احتمالا کمتر از چند هفته دیگر فرزندش به‌ دنیا خواهد آمد.

این خبر در فضای مجازی منتشر و تا الان ترند اول توئیتر بوده است.راکیم میرس با نام هنری ایسپ راکی ۳ اکتبر سال ۱۹۸۸ در آمریکا متولد شد.او ترانه سرا، خواننده، بازیگر و رپر معروف آمریکایی می‌باشد؛ که عضو گروه معروف هیپ هاپ ایسپ ماب  است که شهرت و طرفداران بسیاری دارد.  

ایسپ راکی در سال ۲۰۱۹ با ریحانا خواننده و بازیگر معروف آمریکایی آشنا و پس از مدتی با هم نامزد کردند. به نظر می‌رسد این دو روابط عاشقانه‌ای با هم دارند.ریحانا خواننده و بازیگر معروف آمریکایی و ایسپ راکی رپر در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان هستند.ریحانا باردار است و با انتشار عکس‌هایی از خود و ایسپ راکی خبر بارداری خود را تایید کرده است.چندی پیش شایعاتی در مورد بارداری ریحانا به وجود آمده بود که ریحانا آن را رد کرد.
برچسب ها: ریحانا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها