به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۳۱۹۰۵

شاگردان بنا از سه‌شنبه به میدان می‌روند

شاگردان بنا از سه‌شنبه به میدان می‌روند
گروه ورزشی:پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز سه شنبه با حضور پنج فرنگی‌کار کشورمان آغاز خواهد شد که یکی از ملی‌پوشان، مدعی کسب دومین مدال طلای متوالی خود است. مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فرودین ماه به میزبانی شهر اولانباتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.این در حالیست که شاگردان محمد بنا روز ۲۷ فروردین ماه راهی این کشور شدند تا در نخستین میدان بین‌المللی خود در سال جدید حضور یابند.
 
طبق برنامه مسابقات کشتی فرنگی آسیا، نمایندگان کشورمان فردا (دوشنبه) در تمامی اوزان در مراسم قرعه کشی حضور خواهند یافت تا رقبای خود را بشناسند و از روز سه شنبه در ۵ وزن نخست به میدان بروند. بر این اساس ابتدا مدعیان اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صبح این روز به روی باسکول خواهند رفت و سپس از ساعاتی بعد به روی تشک خواهند رفت.

نمایندگان کشورمان در این اوزان علی نوربخش، ایمان محمدی، عارف حبیب‌الهی، ناصر علیزاده و امیر قاسمی منجزی هستند که در این جمع علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم سال گذشته قهرمان آسیا شد و امسال برای تکرار قهرمانی دورخیز کرده است. پرونده پنج وزن نخست، سه شنبه شب با برگزاری دیدار رده بندی و فینال بسته می‌شود و نوبت به مدعیان پنج وزن دوم می‌رسد که باید از روز چهارشنبه وارد میدان شوند.

بدین ترتیب مهدی محسن نژاد، شاهین بداغی، محمدرضا مختاری، رسول گرمسیری و مهدی بالی در اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت که از این پنج ملی‌پوش نیز مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم با توجه به کسب عنوان قهرمانی سال گذشته در آسیا به دنبال دومین طلای قاره کهن است. کادر فنی تیم ملی به مدعیان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا تاکید دارد، درخشش در این مسابقات می‌تواند همچنان آنها در چرخه انتخابی باقی خواهند بود تا شاید شانس حضور در میادینی همچون بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه، بازی‌های آسیایی در چین و مسابقات جهانی صربستان هم داشته باشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها