کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناگهان "رضا عطاران" مغضوب صدا و سیما شد

عطاران كه به ديدار خاتمي رفت مغضوب شد!

3 اسفند 1392 ساعت 13:05

گروه هنري: در روزهای اخیر یکی از سوژه های تخربی صدا و سیما "رضا عطاران" بوده است. عطارانی که در یک نشست خبری حاشیه ای در جشنواره فیلم فجر جمله ای بیان کرد که شاید نباید به زبان می آورد. این نشست خبری دو هفته پیش برگزار شد اما صدا و سیما در روزهایی اخیر به اظهارات عطاران در این نشست اعتراض می‌کند!


به گزارش فرارو، رضا عطاران در یک نشست خبری در حاشیه جشنواره فیلم فجر با بیان که یکی از دوستان منتقد گفته بود که عطاران برای اینکه مردم را بخنداند حاضر است شلوراش را هم پایین بکشد، گفت: «حالا من به جایی رسیده ام که واقعا حاضرم.» این نشست خبر دو حدود دو هفته پیش برگزار شد و در همان روزها سخنان عطاران با واکنش تند جمشید مشایخی روبه رو شد.

بازیگر پیشکسوت سینما در نشست «ستاد مردمی حمایت از تیم ملی فوتبال» درباره صحبت های رضا عطاران در نشست خبری «رد کارپت» گفت: «آقای عطاران شما می‌توانستید برای خنداندن مردم بگویید از بالای یک درخت چنار به پایین می‌پرم نه آنکه آن حرف زشت را که من از گفتن آن خجالت می‌کشم به زبان بیاورید؛ آن‌وقت به دلیل این بی‌اخلاقی‌ها به او جایزه هم می‌دهیم.»

رضا عطاران در جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد جایزه ای که بعدها مشخص شد هیات داوران قصد داشته است به بازیگر مرد فیلم "عصبانی نیستم" اهدا کند اما به دلیل حاشیه های پیش آمده برای "عصبانی نیستم" و خروج این فیلم از بخش مسابقه این جایزه به عطاران تعلق گرفت. رضا عطاران پس از اینکه از تصمیم هیات داوران مطلع شد اعلام کرد که این سیمرغ متعلق به او نیست و به نوید محمد زاده بازیگر عصبانی نیستم تعلق دارد.

همچنین در روزهای گذشته تصویری از دیدار رضا عطاران با سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان منتشر شد. تصویری که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشت. اکنون پس از این وقایع صدا و سیما در بخش های مختلف خبری خود گزارش هایی علیه این بازیگر سینما منتشر کرده است. گزارش هایی که به بهانه سخنان عطاران در نشست خبری رد کارپت منتشر شده است و حاوی انتقاد تند جمشید مشایخی از عطاران است. از طرف دیگر رسانه های اصولگرا نیز از حمله به عطاران غافل نشده اند. در صدر این رسانه ها روزنامه کیهان قرار دارد که عطاران را "روانپریش" خوانده است.


کد مطلب: 33204

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/33204/عطاران-ديدار-خاتمي-رفت-مغضوب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir