به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۳۲۰۹۳

عصبانیت شدید نیمار: گوندوزی خودش را زمین زد

گروه ورزشی: نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، از دریافت کارت زرد به دلیل خطا روی ستاره جوان مارسی به شدت عصبانی شد.
عصبانیت شدید نیمار: گوندوزی خودش را زمین زد
پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ فرانسه میزبان مارسی بود و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 
این بازی جدای از حساسیت همیشگی دیدارهای این دو تیم که در سال‌های اخیر شدت گرفته، به دلیل این که مارسی در فصل جاری نزدیک‌ترین دنبال کننده پی اس جی بوده نیز از اهمیت خاصی برخوردار بود و کسب سه امتیاز از سوی شاگردان مائوریسیو پوچتینو آنها را در یک قدمی کسب جام قهرمانی قرار داد. 
نیمار که گل اول تیمش را در دقیقه 12 و روی پاس گل مارکو وراتی به ثمر رسانده بود، در جریان این بازی و روی یک صحنه به شدت عصبانی شد و واکنش‌های عجیبی را از خود نشان داد. 
 

این ستاره برزیلی پس از برخورد با گوندوزی اعتقاد داشت که این برخورد آنقدر شدید نبوده که این بازیکن جوان را به زمین بیاندازد و به همین دلیل وقتی داور خطای او را گرفت شدیدا ناراحت و عصبانی شد. 
 

اعتراضات او در حدی بود که دیگر بازیکنان پاری سن ژرمن روی این صحنه دخالت کردند تا مانع از شکل‌گیری برخورد جدی بین او و داور شوند. سپس نیمار به سراغ گوندوزی رفت تا اعتراضش به او را نیز نشان دهد. 
 

در نهایت این خطا و اعتراضات شدید یک کارت زرد برای این مهاجم پاری سن ژرمن به همراه داشت تا او در ادامه با احتیاط بیشتری به بازی برابر مارسی ادامه دهد. 
پی اس جی با برد شب گذشته مجموع امتیازاتش را به 74 امتیاز از 32 بازی رساند و مارسی با 59 امتیاز از همین تعداد بازی در رده دوم ایستاده است.
برچسب ها: پی اس جی نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها