کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیامک کشف حجاب برای خانم مجری چادری!

مهر , 29 فروردين 1401 ساعت 13:38


گروه جامعه: : اعتراضات مردمی به پیامک‌های کشف حجاب اغلب به دلیل نبودن در زمان و مکانی است که در پیامک قید شده، اما این بار خانم مجری در آن زمان و مکان با حجاب کامل این پیامک را دریافت کرده است!
اما این بار یکی از مجریان صداوسیما به ارسال این پیامک‌ها گلایه‌مند است.

مژده لواسانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«استودیوی برنامه ما در محوطه نمایشگاه بین‌المللی هست و من هر شب همین ساعت ۲۱:۳۰ که در پیام آمده است از درب مجاور باشگاه انقلاب با ماشین خودم وارد نمایشگاه میشوم و طبیعتاً با همین پوشش؛ شالی که در عکس مشاهده می‌کنید! چادر! ساق دست! آماده اجرا! و خب دوست عزیزی که این حجاب را کشف حجاب دیده به نظرم یا با ما شوخی داشته یا باید به بینایی‌سنجی مراجعه کند.

وقتی این پیامک برایم آمد هم خندیدم و هم بابت این همه بی دقتی که هر روز اتفاق می‌افتد و احتمالاً جریمه‌های زیادی هم در پی دارد تأسف خوردم». برای مطلع شدن از صحت و سقم ماجرا با این مجری تماس گرفتیم، مژده لواسانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید این مطلب گفت: جالبی ماجرا اینجاست که ساعت و مکانی که در پیامک آمده درست است و من دقیقاً در همان نقطه بوده ام، اما حجاب من هیچ ایرادی نداشت چرا که اولاً من محجبه هستم و دوماً حجابم دقیقاً همان حجابی بود که آن شب روی آنتن رفتم.وی افزود: باید مشخص شود چه افرادی با چه نیتی این گونه پیامک‌های اشتباهی برای افراد ارسال می‌کنند و حتماً این موضوع را از ۱۹۷ پیگیری می‌کنم.

سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در همین خصوص گفت: اولاً که پیامک‌ها به صورت دستی و از طریق افراد ارسال می‌شوند نه از طریق دوربین‌ها، دوماً این فرد برای بررسی موضوع باید به ۱۹۷ شکایت کند.


کد مطلب: 332135

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/332135/پیامک-کشف-حجاب-خانم-مجری-چادری

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir