به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۳۳۲۲۰۴

مارین لوپن به اختلاس متهم شد

مارین لوپن به اختلاس متهم شد
گروه بین الملل: دفتر مبارزه با فساد مالی اتحادیه اروپا، «مارین لوپن» و پدرش را به همراه شماری از اعضای حزب این نامزد ریاست جمهوری فرانسه، به اختلاس ۶۲۰ هزار یورویی متهم کرده است.
این دفتر مبارزه با فساد مالی در گزارشی، مارین لوپن، کاندیدای ریاست جمهوری جناح راست افراطی فرانسه، شماری از اعضای حزب او و همچنین پدر لوپن را به اختلاس متهم کرده است.
در این گزارش آمده است، لوپن و هم‌حزبی‌های او هنگام عضویت در پارلمان اروپا، مبلغی معادل ۶۲۰ هزار یورو را صرف مصارف حزبی کرده‌اند. در این میان لوپن شخصا به اختلاس ۱۳۷ هزار یورویی متهم شده است.بحث استفاده لوپن از وجوه عمومی اتحادیه اروپا برای مصارف شخصی و حزبی از سال ۲۰۱۸ مطرح بوده اما انتشار این گزارش درست یک هفته قبل از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه می‌تواند بر کارزار انتخاباتی او تاثیرگذار باشد.وکیل مارین لوپن اظهار کرد: «او (لوپن) به چنین اتهامی اعتراض دارد. او معترض است که به جزئیات این گزارش دسترسی ندارد. من متعجب نشدم زیرا متاسفانه این اتهام ساختگی است.»
در حالی که کمتر از ۱۰ روز تا زمان برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه با هدف تعیین برنده نهایی این رقابت باقی مانده، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری کنونی فرانسه از حزب میانه‌رو کمی از رقیب راست افراطی‌اش یعنی لوپن جلوتر است.



 
برچسب ها: فرانسه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها