کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویژگی مهم بازی جواد عزتی از نظر کارگردان فیلم

30 فروردين 1401 ساعت 11:40


گروه فرهنگی: محمدحسین مهدویان درباره تازه‌ترین همکاری‌اش با جواد عزتی در فیلم «مرد بازنده» می‌گوید که می‌توان با خیال راحت هر نقشی را به او سپرد.محمدحسین مهدویان که تا پیش از «مرد بازنده»، در فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «لاتاری»، «رد خون» و سریال «زخم کاری» با جواد عزتی همکاری کرده بود، درباره ویژگی‌های این بازیگر می‌گوید: «با هر بازیگری نمی‌توان مثل جواد عزتی روبه‌رو شد، او بازیگری است که می‌توان با خیال راحت هر نقشی را به او سپرد. جواد وقتی با نقش روبه‌رو می‌شود، چیزهایی از آن نقش را در درون خودش پیدا می‌کند و شبیه آن کاراکتر می‌شود.»

عزتی در فیلم «مرد بازنده» با یک چالش بزرگ مواجه بود. او باید به مصاف نقشی می‌رفت که ۱۵ سال از سن واقعی خودش بزرگ‌تر بود، بنابراین می‌بایست گریم سنگینی را تحمل می‌کرد تا به لحاظ سنی به این کاراکتر نزدیک شود. یکی از نگرانی‌های مهدویان این بوده که آیا عزتی تحمل این گریم را خواهد داشت یا خیر: «تنها نگرانی‌ام این بود که جواد می‌تواند گریمی که برایش در نظر گرفته شده بود را تحمل کند. وقتی موضوع را با او در میان گذاشتم، گفت هیچ مشکلی ندارم. از این لحظه به بعد دیگر هیچ شکی نداشتم که او همه تلاشش را برای درآوردن نقش خواهد کرد.»

محمدحسین مهدویان نخستین بار در فیلم «ماجرای نیمروز» با جواد عزتی همکاری کرد. «لاتاری» و بعد «ماجرای نیمروز ۲ / رد خون» دو فیلم دیگری بودند که آنها با هم کار کردند. سریال «زخم کاری» هم یکی از موفق‌ترین و بهترین کارهایشان است که سال گذشته از شبکه خانگی پخش شد.


کد مطلب: 332291

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/332291/ویژگی-مهم-بازی-جواد-عزتی-نظر-کارگردان-فیلم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir