به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۳۲۳۰۲

آمریکا: ایران باید به نگرانی‌های ما پاسخ دهد

آمریکا: ایران باید به نگرانی‌های ما پاسخ دهد
گروه سیاسی: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در کنفرانس خبری  گفت: «واشنگتن آماده بازگشت هر چه سریعتر دو طرف به برجام است.»به گزارش انتخاب، ند پرایس اظهار داشت: «ما از ابتدا گفتیم آماده اجرای کامل برجام هستیم، ما همچنین آماده اقدامات دیپلماتیک برای حل موضوعهای مورد اختلاف خارج از برجام نیز هستیم.»

پرایس در پاسخ به سئوالی درمورد بحث حذف سپاه از لیست تروریسم وزارت خارجه آمریکا گفت: «ایرانی‌ها می‌دانند که ما در مورد مسائل مختلف نظرمان چیست. آنها همچنین می دانند که ما به دنبال بازگشت متقابل به برجام هستیم. اگر ایران خواهان لغو تحریم‌هایی است که فراتر از برجام است، باید به نگرانی‌های ما که فراتر از برجام است پرداخته شود.»

ند پرایس گفت: «اگر ایران نمی‌خواهد از این مذاکرات برای حل دیگر اختلافهای دوجانبه استفاده کند، ما می‌توانیم خیلی سریع به یک تفاهم در مورد برجام برسیم و اجرای آن را آغاز کنیم.»پرایس همچنین از اظهار نظر در مورد گفته همتای ایرانی خود که «جو، منفی نیست» خودداری کرد و گفت:« تنها نکته مهم این است که آیا می‌توان به توافق دوجانبه رسید و از خط پایان گذشت یا نه.»
برچسب ها: برجام ند پرایس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۹:۳۵
....
البت منظورم فریدون ظریف نیست!! (386260)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها