به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۳۳۲۴۱۰

دستگیری دو نفر از اعضای باند چهار نفره زورگیران

دستگیری دو نفر از اعضای باند چهار نفره زورگیران
گروه حوادث:فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو نفر از اعضای باند چهار نفره زورگیران خبر داد که با مصدوم کردن مالباخته ۱۷ کیلو نقره و تعدادی سنگ گرانبها به سرقت برده بودند. فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 تن از اعضای باند 4 نفره زورگیران شهر ری خبر داد که با مصدوم کردن مالباخته 17 کیلو نقره و تعدادی سنگ های گرانبها سرقت کرده بودند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در اواخر بهمن ماه سال گذشته مردی میانسال با حالت آشفته و چهره خون آلود به کلانتری شهر ری مراجعه و از زورگیری 3 مرد با استفاده از سلاح سرد (قمه) و سرقت تعداد زیادی انگشتر نقره به وزن 17 کیلوگرم و تعدادی سنگ های گرانبها به ارزش 4 میلیارد ریال در حوالی میدان شهر ری اعلام شکایت کرد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران کلانتری به محل وقوع جرم اعزام و در بررسی های تخصصی و بازدید دوربین های مداربسته مشخص شد بر خلاف اظهارات مالباخته سارقان 4 نفر بوده که با یک دستگاه خودروی سواری پراید با پلاک مخدوش در محل سرقت حاضر شده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره با اقدامات اطلاعاتی، استفاده از تجهیزات خاص پلیسی و در چندین عملیات تحقیقات درنهایت هویت و پاتوق 2 تن از متهمان در محدوده اسلامشهر شناسایی شد ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی بیست و پنجم فروردین ماه تیمی از مامورات عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات موفق پلیسی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار قرار دارد.
مرجع : پایگاه پلیس
برچسب ها: دستگیری زورگیران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها