به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ساعت ۰۲:۴۴
کد مطلب : ۳۳۲۴۳۷

اینتر ۳-۰ میلان: نرآتزوری در یک قدمی اولین جام

گروه ورزشی: اینتر با پیروزی 3-0 مقابل میلان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، به دیدار فینال صعود کرد.
اینتر ۳-۰ میلان: نرآتزوری در یک قدمی اولین جام
شاگردان سیمونه اینزاگی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و با زدن سه گل، صعودی مقتدرانه به دیدار فینال داشتند.
اینتر بازی را بهتر شروع کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال دقیق متیو دارمیان در موقعیتی مناسب به لائوتارو مارتینز رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، دروازه میلان را باز کرد.

میلانی ها سعی کردند خیلی سریع به این گل واکنش نشان بدهند اما بازیکنان اینتر خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند؛ هرچند این برتری به موقعیت خاصی منجر نمی‌شد.
در دقیقه 27 بود که برخلاف جریان بود، روی اشتباه اشکرینیار، این رافائل لیائو بود که صاحب موقععیت شد اما ضربه او را هاندانوویچ دفع کرد.
دو دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد، توپ با ضربه سر ژیرو به ساله‌ماکرز رسید اما ضربه او را هم هاندانوویچ مهار کرد.
حملات میلانی ها ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 31، روی شوت تونالی، ژیرو به طور اتفاقی دروازه را باز کند اما این بار هم قفل دروازه اینتر باز نشد.
تلاش بازیکنان میلان برای رسیدن به گل ادامه داشت و همه چیز برای گلزنی این تیم در دقیقه 39 فراهم بود اما حضور به موقع پریشیچ دروازه اینتر را در مقابل حمله همه جانبه روسونرها نجات داد.
در حالی که میلانی ها سخت به دنبال گلزنی بودند، این اینتر بود که در دقیقه 40 به گل دوم رسید. روی یک پای در عمق از خواکین کوره‌آ بود که لائوتارو با مایک مانیان تک به تک شد و با یک ضربه هوشمندانه کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این اینتری ها بودند که بر بازی تسلط داشتند و چیزی نمانده بود که لائوتارو در وقت های تلف شده روی ارسال هاکان چالهان اوغلو هت تریکش را کامل کند اما ضربه سر او از کنار دروازه میلان به بیرون رفت و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هم اینتر شروع بهتری داشت و در دقیقه 52، روی کار خوب چالهان اوغلو، بار دیگر لائوتارو صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مانیان به بیرون فرستاد.
در ادامه این میلانی ها بودند که رفته رفته بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و به دنبال جبران گل های خورده بودند تا اینکه در دقیقه 68، روی یک ضربه کرنر، توپ در یک رفت و برگشت به پشت محوطه جریمه اینتر رفت و اسماعیل بن ناصر با شوتی تماشایی دروازه را باز کرد اما داور به دلیل مسدود شدن دید هاندانوویچ توسط بازیکن میلان که در آفساید قرار داشت، این گل را نپذیرفت.
میلانی ها سخت به دنبال جبران گل های خورده بودن که اینتر  در دقیقه 82 به گل سوم رسید. روی یک حرکت عالی از سمت راست بود که بروزوویچ درون محوطه جریمه میلان صاحب توپ شد و پاس در عرض او به دهانه دروازه را رابین گوسنس زودتر از توموری تبدیل به گل سوم اینتر کرد.


در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بازی با برتری 3-0 اینتر به پایان رسید. حریف این تیم در دیدار نهایی، برنده دیدار یوونتوس-فیورنتینا خواهد بود. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها