به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۳۲۵۵۹

کانادا هم دختران پوتین را تحریم کرد

کانادا هم دختران پوتین را تحریم کرد
گروه بین الملل: براساس بیانیه وزارت خارجه کانادا، این کشور تحریم‌هایی را علیه ۱۴ فرد روسی از جمله دختران ولادیمیر پوتین اعمال کرد و هم زمان با آغاز حمله جدید روسیه به اوکراین در منطقه دونباس، نخست وزیر کانادا گفت که کشورش تسلیحاتی را به اوکراین ارسال خواهد کرد.
 چندی پیش ایالات متحده و انگلیس تحریم‌هایی را علیه «کاترینا تیخونووا» و « ماریا ورونتسوا»، دختران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اعمال کردند. این کشورها معتقدند که دختران پوتین در تلاش هستند تا ثروت پدرشان را مخفی کنند.هم زمان با آغاز حمله جدید روسیه به اوکراین، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد که خودش مستقیما با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در تماس است و کانادا نسبت به نیازهای اوکراین "بسیار پاسخگو" است.
ترودو افزود: «در بحبوحه مرحله جدید حمله روسیه به اوکراین، جدیدترین درخواست اوکراین از کانادا این است که برای آن‌ها تسلیحات سنگین ارسال کنیم. در نتیجه، کانادا برای آن‌ها توپ‌ها و تسلیحات سنگین ارسال خواهد کرد.»کانادا به همراه سایر کشورهای عضو ناتو متعهد شده است که تجهیزات نظامی به اوکراین ارسال و این کشور را در مقابل حملات روسیه حمایت کند.
همچنین کانادا کمک‌های بشردوستانه خود به اوکراین را افزایش داده و مبلغی به ارزش ۲۴۵ میلیون دلار به اوکراین ارسال کرده است.


 
برچسب ها: ولادیمیر پوتین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها