به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۳۲۶۳۸

واکنش هافبک رئال به دو پنالتی از دست رفته بنزما

گروه ورزشی: فدریکو والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید از کریم بنزما حمایت کرد.
واکنش هافبک رئال به دو پنالتی از دست رفته بنزما
 رئال مادرید دیشب در دیداری که کریم بنزما دو ضربه پنالتی را از دست داد با نتیجه ۳-۱ مقابل اوساسونا به پیروزی رسید. شاگردان کارلو آنچلوتی حالا در پنج بازی آینده خود تنها به چهار امتیاز احتیاج دارند تا قهرمانی خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا را قطعی کنند.
فدریکو والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید، که در دیدار دیشب نیز یک نمایش فوق العاده دیگر را از خود ارائه داد پس از پیروزی این تیم برابر اوساسونا گفت: "یک گام دیگر برای رسیدن به قهرمانی. ما در این بازی مرتکب برخی اشتباهات شدیم اما نهایتا نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. ما همه بخشی از یک تیم هستیم و این باعث خوشحالی‌مان است که هر بازیکنی فرصت حضور در زمین را پیدا می‌کند."



همانطور که گفته شد ستاره فرانسوی رئال مادرید یعنی کریم بنزما در بازی دیشب دو ضربه پنالتی را از دست داد که در نوع خود اتفاق عجیبی به نظر می‌رسید؛ فدریکو والورده در واکنش به این مسئله نیز گفت: "مشکلی نیست که بنزما دو پنالتی را از دست داد. من مطمئن هستم که او قبل از پایان فصل گل‌های بیشتری خواهد زد."
رئال مادرید سه‌شنبه شب هفته آینده در یک بازی بسیار مهم و حیاتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. فدریکو والورده در اظهار نظری کوتاه پیرامون این بازی گفت: "ما مشتاقانه منتظر بازی مقابل منچسترسیتی هستیم."
همچنین لوکاس واسکز دیگر ستاره رئال مادرید نیز گفت: "در یک ورزشگاه دشوار بازی داشتیم که حریف به سختی تلاش می‌کند. با این حال ما بسیار منظم ظاهر شدیم و با جنگیدن به پیروزی دست پیدا کردیم. دو پنالتی می‌توانست خیال ما را از پیروزی راحت کند اما آن طور که فکر می‌کردیم پیش نرفت. ما صدرنشین هستیم و انگیزه زیادی داریم تا هر چه زودتر قهرمانی خود را قطعی کنیم."

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها