به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۳۲۶۶۴

گلر اوساسونا راز مهار پنالتی‌های بنزما را فاش کرد

گروه ورزشی: سرخیو هررا، دروازه بان اوساسونا، درباره راز مهار دو پنالتی کریم بنزما صحبت کرد.
گلر اوساسونا راز مهار پنالتی‌های بنزما را فاش کرد
رئال مادرید بعد از پیروزی دلچسب و فوق العاده در ابتدای هفته که با یک بازگشت دراماتیک مقابل سویا رقم خورد، دیشب به مصاف اوساسونا رفت. این بازی در پامپلونا برگزار شد و نهایتاً رئال توانست با ارائه یک نمایش فوق العاده و چشم نواز حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
این پیروزی باعث شد که تیم کارلو آنجلوتی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا نزدیک‌تر شود. در واقع رئال مادرید حالا از پنج بازی پایانی خود در رقابت‌های لالیگا تنها به چهار امتیاز احتیاج دارد تا قهرمان این فصل از مسابقات لقب بگیرد؛ اتفاقی که برای این تیم دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

با این حال برخلاف هفته‌ها و ماه‌های اخیر کریم بنزما در دیدار دیشب نتوانست عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه دهد. اوج ناکامی ستاره فرانسوی جایی بود که دو پنالتی او توسط دروازه بان اوساسونا مهار شد. با این وجود بنزما خوش شانس بود که تیمش توانست نهایتاً سه امتیاز را کسب کند.
سرخیو هررا، دروازه بان اوساسونا بعد از پایان بازی دیشب در باره راز مهار دو پنالتی کریم بنزما صحبت کرد و گفت: "می دانستم که بنزما قرار است به کدام سمت شوت بزند. پنالتی های او را مقابل سلتا تماشا کردم و کمی جنبه روانشناسی داشت. درست مانند دیدار برابر سلتا اتفاق افتاد. یک پنالتی را از دست داد و دومی را باز هم به همان سمت مورد علاقه اش زد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها