به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۳۳۲۷۰۳

افتخار عجیبی که نصیب خواننده زن معروف شد

افتخار عجیبی که نصیب خواننده زن معروف شد
گروه فرهنگی: تیلور سویفت تاکنون جوایز پرشمار موسیقی آمریکا و گرمی را کسب کرده اما حالا “افتخار” دیگری نصیبش شده است: یک گونه تازه کشف‌شده هزارپا به نام خودش.بر اساس پژوهشی که در مجله "زوکیز" منتشر شده، یک گونه از میان ۱۷ گونه تازه کشف شده هزارپا به نام خانم سویفت نامگذاری شده است.

این هزارپا ناناریا سویفتا (Nannaria swiftae) یا هزارپای پنجه پیچ‌خورده سویفت نامیده می‌شود.دکتر درک هنن، سرپرست اصلی این مطالعه، خود را با لقب طرفداران دوآتشه تیلورسویفت، یک “سویفتی” می‌داند و گفته است که این نامگذاری را به افتخار او انجام داده است.

آقای هنن گفته است: “موسیقی او مرا در دوره‌های سخت یاری کرده و این به نوعی تشکر کوچکی است که می‌توانم برای شادی که موسیقی او برایم به ارمغان آورده است از او تشکر کنم.”پیشتر نامگذاری درختی به نام لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر سینما و یک گونه ماهی به نام #علی_دایی، اسطوره فوتبال بسیار واکنش‌برانگیز شده بود.
برچسب ها: تیلور سویفت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها