به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۳۲۸۰۴

سرنا ویلیامز درلیست نامزدهای خریدباشگاه چلسی

سرنا ویلیامز درلیست نامزدهای خریدباشگاه چلسی
گروه ورزشی: ظاهراً ستاره تنیس به یکی از کنسرسیوم‌ها متعهد شده است که بتواند باشگاه چلسی را خریداری کند.به گزارش ایسنا،  سرنا ویلیامز، ستاره تنیس و لوئیس همیلتون متعهد شده اند که  به کنسرسیومی بپیوندند که امیدوار است چلسی را از رومن آبراموویچ خریداری کند.
 
اسکای نیوز می گوید که برنده ۲۳ گرند اسلم ولویس همیلتون ۷ بار قهرمان فرمول ۱ جهان ۱۰ میلیون پوند (۱۳ میلیون دلار) به کنسرسیومی که مارتین براتون تاجر بریتانیایی آن را رهبری می کند  می پردازند تا آنها بتوانند باشگاه چلسی را خریداری کنند. انتظار می رود چلسی در هفته های آینده با مبلغی در حدود ۲.۵ میلیارد پوند (۳.۲۵ میلیارد دلار) فروخته شود.

همچنین گزارش شده است که همکاری بالقوه همیلتون با باشگاه باعث می شود که او نقشی رسمی در باشگاه داشته باشد.در همین حال، ویلیامز مالک تیم فوتبال زنان آنجل اف سی مستقر در لس آنجلس است که قرار است اولین بازی خود را امسال انجام دهند.

اسکای گزارش می‌دهد که ویلیامز و همیلتون به خاطر تجربه‌شان در برندهای ورزشی جهانی خواستار حضور در این پروژه شدند. چلسی در ماه مارس و در پی عملیات نظامی روسیه در اوکراین توسط آبراموویچ برای فروش گذاشته شد. آبراموویچ از آن زمان توسط دولت بریتانیا به دلیل روابط احتمالی با کرملین مورد تحریم قرار گرفته است که او آن را رد می کند.گروه راین که وظیفه نظارت بر فروش باشگاه را بر عهده دارد، فهرست پیشنهاد دهندگان را به سه نفر کاهش داده و انتظار می‌رود در روزهای آینده خریدار مورد نظر خود را به دولت بریتانیا معرفی کند.

سپس انتظار می رود که دولت بریتانیا قراردادی را امضا کند و در آن زمان انتظار می رود تحریم هایی که باشگاه را تحت تاثیر قرار داده اند برداشته شوند.سایر خریداران بالقوه تاد بوهلی و استیو پاگلیوکا هستند که بوستون سلتیکس و تیم سری آ آتالانتا را جزو دارایی های خود می دانند.
برچسب ها: سرنا ویلیامز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها