به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۳۳۲۸۲۲

علم‌الهدی: برای چند تا لایک، گناه می‌کنند!

علم‌الهدی: برای چند تا لایک، گناه می‌کنند!
گروه سیاسی: امام جمعه مشهد گفت: ما در عرصه‌های سیاسی و سیاسی‌کاری‌ها می‌بینیم که گناه میکنند و از گناه حمایت می‌کنند برای اینکه ۴ مضلف از آن‌ها خوششان بیاید برای اینکه چند بی‌دین لاییک را جذب کنند این خیلی بی حیایی است که آدم با خدا دربیفتد تا یک عده لامذهب از او خوششان بیاید.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌ی نماز جمعه امروز عنوان کرد: امام علی علیه السلام می‌فرماید انبیا طبیب دوار به طب هستند یعنی هم نقطه درد را می‌شناسند و هم قدرت تشخیص بیماری را دارند و جای جراحت را مرهم گذاری می‌کنند. اطبا در معالجه بیماران دو برنامه دارند یکی مثبت و دیگری منفی شما وقتی به یک طبیب در دوره بیماری مراجعه می‌کنید بعد از تشخیص بیماری برای شما یک برنامه مثبت دارد در کنار این برنامه برنامه منفی هم دارد و می‌گوید این‌ها را نباید انجام دهید و چنین چیز‌هایی را نباید بخورید انبیا هم مانند طبیب یک برنامه مثبت و یک برنامه منفی دارند.

وی افزود: تقوا یک واژه‌ای است که هم در مبنای عربی هم در معنای فارسی فقط ناظر به معنای منفی ست، اما علمای ما می‌گویند تقوا به معنی حفظ کردن چیزی از هر چیزی است که به آن ضربه بزند. آنچه بیش از هر چیزی می‌تواند به ما زیان برساند غضب خداست. اگر فکر می‌کنید برخی چیز‌ها مثل دشمن و بیماری ضرر میزنند وقتی مشغول خشم خداوند نشویم هم آن ضرر را خدا برطرف می‌کند و هم اینکه اگر ضرری متوجه ما شد خداوند آن را جبران می‌کند.

امام جمعه مشهد یادآور شد: اگر کاری کردیم که خدا خشمگین شد ضرر این دیگر قابل جبران نیست در اوج قدرت و ثروت بدانید که در زندگی هر کاری می‌کنید بکنید، اما خداوند را به غضب نیاورید از خدا بخواهید در این شب قدر مقدر کند باعث خشم خداوند نشویم. علم‌الهدی گفت: ما در عرصه‌های سیاسی و سیاسی‌کاری‌ها می‌بینیم که گناه میکنند و از گناه حمایت می‌کنند برای اینکه ۴ مزلف از آن‌ها خوششان بیاید برای اینکه چند بی‌دین لایک را جذب کنند این خیلی بی حیایی است که آدم با خدا دربیفتد تا یک عده لامذهب از او خوششان بیاید.

امام جمعه مشهد با اشاره حادثه مزار شریف گفت: به خاک و خون کشیده شدن شیعیان امیرالمومنین در مسجد مزار شریف توسط عناصر ضدشیعه را به جامعه دوستداران اهل بیت تسلیت عرض می‌کنم واقعاً مظلومیت امیرالمومنین در حدی است که اگر هزار سال بگذرد اگر کسی از علی دم بزند به خاک و خون کشیده می‌شود امروز حساس‌ترین روز‌ها و ایام از نظر یادآوری مظلومیت مولا است.

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ۱۸:۴۳
از اشكنه خوردن چه شكمي دارد (386315)
این جهان کوه است و فعل ما ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۰۲ ۲۱:۴۱
هر حکومتی بازتاب افکار و رفتار اکثریت مردم هست مانند رواج دروغ، غارت و بی ارزش کردن اموال یکدیگر، بی رحمی و بی تفاوتی که در حکومت نیز منعکس می شود (386324)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ۰۹:۰۴
سلام بر حاج علم الهدا.......
حاجی
میگن .....
بهت میگفتن استاد (386334)
۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ۱۱:۲۱
معنی گناه را فهمیدیم جناب علم الهدی (386343)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها