به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۳۳۲۸۷۵

آغاز مذاکره جدی برای جدایی ستاره ملی‌پوش

آغاز مذاکره جدی برای جدایی ستاره ملی‌پوش
گروه ورزشی: طی روزهای اخیر بحث بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس بیشتر از هر زمانی داغ شده است و گلر سابق سرخ ها بارها از علاقه اش برای بازگشت به این تیم خبر داده است. موضوعی که مدیرعامل پرسپولیس هم آن را تایید کرده تا به نوعی گلر ملی پوش ایران در صدر لیست خرید گل محمدی قرار بگیرد.

اما بیرانوند علی رغم اینکه قرارداد قرضی اش با بواویشتا در پایان فصل به اتمام می رسد همچنان بازیکن آنتورپ بلژیک محسوب می شود و برای جدایی از این تیم باید رضایتنامه خود را دریافت کند.موضوعی که کار انتقال این بازیکن به پرسپولیس را سخت می کند. اما گلر ملی پوش ایران پیش از این اعلام کرده بود می تواند با قرارداد قرضی هم از آنتورپ جدا شده و راهی پرسپولیس شود.

خبر مهم در خصوص بیرانوند این است که مدیر برنامه های او از دیروز مذاکرات جدی خود برای جدایی این بازیکن از آنتورپ را آغاز کرده است. در خصوص بازگشت بیرانوند به پرسپولیس نه نظر نمی رسد باشگاه بلژیکی با جدایی قطعی او به این راحتی موافقت کند چرا که در سال جام جهانی می تواند پاداش حضور این بازیکن در این رقابت ها را دریافت کند و ضمن اینکه بابت انتقال قرضی او هم درآمدزایی داشته باشد.بنابراین به نظر می رسد پرسپولیس و بیرانوند بیشتر روی گزینه جدایی قرضی متمرکز شده اند تا این بازیکن بعد از ۲ فصل دوری به جمع سرخ ها بازگردد.  یحیی گلمحمدی البته دیروزبا بازگشت حامد لک به تمرینات پرسپولیس موافقت کرد اما او برای فصل آینده روی حضور بیرانوند حساب باز کرده است.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: علیرضا بیراوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها