به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۳۲۹۲۲

نارضایتی از تاتنهام؛ کونته در فکر نیمکت PSG

گروه ورزشی: آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، اطمینان دارد در تابستان پیش‌رو راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.
نارضایتی از تاتنهام؛ کونته در فکر نیمکت PSG
کونته در اوایل نوامبر سال گذشته میلادی جانشین نونو اسپیریتو سانتو در تاتنهام شد و در طول 30 دیداری که هدایت تاتنهام را برعهده داشته موفق شده 17 پیروزی، سه تساوی و 10 شکست را در کارنامه‌اش به ثبت برساند. 
میانگین امتیازی او در 22 بازی لیگ برتر 1.91 امتیاز بوده و امیدوار است که بتواند این تیم را به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسانده و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را برای آنها کسب کند. 
با این حال پیش از این صحبت‌هایی درباره نارضایتی این مربی ایتالیایی از شرایط این باشگاه به گوش رسیده بود و او حتی مدعی شده بود که تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد. 
 


حالا روزنامه فرانسوی لو پاریزین مدعی شده که کونته علاقه زیادی به حضور در پایتخت فرانسه و گرفتن جای مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پی اس جی دارد و ظاهرا به صورت مخفیانه اطمینان بسیاری هم از این موضوع دارد. 
این مربی سابق اینتر مذاکراتی با مدیران پی اس جی داشته و به آنها اعلام کرده که دوست دارد روی نیمکت این تیم بنشیند و آنها نیز او را به فهرست مربیان مدنظرشان برای فصل آینده اضافه کرده‌اند. 
گفته می‌شود زین الدین زیدان در صدر این فهرست جای گرفته اما بسیاری معتقد هستند که این مربی فرانسوی در انتظار پایان کار دیدیه دشان در تیم ملی این کشور است تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد. 
بسیاری باور دارند که جدایی کونته از تاتنهام پس از این مدت کوتاه غیرمحتمل است اما به نظر می‌رسد که او از برنامه‌های دنیل لوی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی چندان راضی نیست و به همین دلیل تصمیم به ترک لندن گرفته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها