به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۳۳۲۹۳۳
آتلانتا در ثانیه آخر از سد میامی گذشت

لیگ NBA؛ شکست سنگین شیکاگو در خانه

گروه ورزشی: تیم‌های بسکتبال میلواکی باکس، آتلانتا هاوکس و فینیکس سانز مقابل حریفان خود در مرحله پلی‌آف لیگ NBA به پیروزی رسیدند.
لیگ NBA؛ شکست سنگین شیکاگو در خانه
 به نقل از تسنیم، تیم میلواکی باکس در دیدار سوم از مرحله پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا به مصاف شیکاگو بولز رفت و با اختلاف 30 امتیاز،‌ میزبان خود را در مقابل  22667 تماشاگر سالن یونایتد سنتر شکست داد.  بابی پورتیس 18 امتیاز و 16 ریباند و یانیس آنتتوکمپو 18 امتیاز برای باکس داشتند. نیکولا ووسویچ هم 19 امتیاز برای بولز کسب کرد.
در دیگر بازی امروز، تیم فینیکس سانز با 28 امتیاز و 14 پاس گل کریس پال و 28 امتیاز و 17 پاس گل دی‌آندری ایتون مقابل نیواورلینز پلیکانز به پیروزی رسید. دوین بوکر، ستاره تیم فینیکس سانز به دلیل کشیدگی درجه یک همسترینگ پای راست، حداقل 2 تا 3 هفته از میادین دور خواهد بود.
در آخرین دیدار امروز نیز که در سالن استیت فارم آره‌نا و به میزبانی آتلانتا هاکس برگزار شد، تیم میزبان با حداقل اختلاف و با پرتاب ثانیه پایانی تری یانگ مقابل میامی هیت به پیروزی رسید. یانگ، 24 امتیاز و 8 پاس گل برای هاکس داشت و این تیم در طول بازی، تنها از 3 بازیکن تعویضی استفاده کرد. جیمی باتلر 20 امتیاز، 10 ریباند و 8 پاس گل برای هیت به دست آورد.
بازی سوم سری میامی هیت و آتلانتا هاکس به دلیل پیدا شدن بسته مشکوکی در اطراف ورزشگاه استیت فارم آره‌نا با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
نتیجه دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:
میلواکی 111 - شیکاگو 81 (2 بر یک به سود میلواکی)
میامی 110 - آتلانتا 111 (2 بر یک به سود میامی)
فینیکس 114 - نیواورلینز 111 (2 بر یک به سود فینیکس)
برچسب ها: بسکتبال NBA
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها