به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۳۳۳۰۵۴

حمله به علی کریمی؛ سکوت در برابر سیسمونی

حمله به علی کریمی؛ سکوت در برابر سیسمونی
گروه ورزشی: یادش به خیر؛ تابستان پارسال بعد از انتشار قبض برق میلیونی علی کریمی، بخش خبری بیست‌وسی با همه وجود رفت توی شکم جادوگر که چرا در وضعیت اقتصادی فعلی مملکت، جایی که مردم این همه سخت زندگی می‌کنند، شما باید در چنین عمارتی ساکن باشی و این همه برق مصرف کنی. اینها را داشتند به آدمی می‌گفتند که دوستش داشته باشیم یا نه، یکی از بزرگترین استعدادهای تاریخ فوتبال ایران بوده، سال‌ها در امارات دستمزد بالا گرفته و برای بایرن‌مونیخ آلمان توپ زده است.

امروز دوست داشتیم بدانیم این بخش خبری و سایر رسانه‌های همسو، نظری در مورد تهیه سیسمونی نوه مقامات از کشورهای خارجی دارند یا فقط قبض برق علی کریمی و کراوات علی دایی «اخ» است؟ آنهایی که توصیه به اشکنه می‌کردند، ماه رمضان در ترکیه ارز خرج کردند تا مقدم نورسیده را با کالای لوکس خارجی گرامی بدارند. از خانواده‌ای صحبت می‌کنیم که بنا به اعلام رسمی چهار سال قبل خودش، کل دارایی نقد اعضای آن به سی‌وپنج میلیون تومان هم نمی‌رسید!

پی‌نوشت: بخش خبری مزبور در دو روز گذشته را بررسی کردیم؛ هیچ خبری از جنجال به این بزرگی نبود. حتی یک کلمه! این نه سیاسی‌کاری است و نه هیچ چیز دیگری. فقط یک سوال است از یک ایرانی در مورد رسانه‌ای که غیر از همه امتیازات جانبی، فقط پنج هزار و سیصد میلیارد تومان از بیت‌المال بودجه نقدی می‌گیرد.
مرجع : ورزش مدیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها